Gå til innhold

Svar tas i mot med stor TAKK :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 13...det har kanskje ikke noe med saken og gjøre, men maybe. De siste to ukene har jeg hatt konstant hodeverk(bak og framme), å er mye svimmel.

blodprøver og blodtrykk var helt normalt. (da jeg tok disse hadde jeg ikke disse problemene da, de kom dagen eetter ellerno)

hva kan det komme av ? noe å gå til legen for tro? eller er det kanskje bare fordi nakken er stiv... og at jeg er rimelig uttørka når jeg våkner om mårran ? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid så sleit jeg også med hodepine en periode. Jordmora mi sa at blodtrykket var fint, men i etterkant så skjønte jeg at det var altfor lavt. Prøvde derfor å drikke mye og få i meg salte ting for å heve blodtrykket. Da gikk det faktisk bedre. Jeg hadde også lite jern og lav blodprosent, så var svimmel.

(Jordmora var så redd for svangerskapsforgifting og høyt blodtrykk at hun så på lavt blodtrykk som noe bra, noe det jo ikke er hvis det fører til hodepine og svimmelhet)

Skrevet

Nå finnes det en ting som heter svangerskaps migrene og det høres nesten sånn ut du har! Gå til legen og snakk med han, for svangerskaps migrene kan forsvinne igjen, eller du kan ha det hele svangerskapet! Det beste er å sjekke en gang for mye med legen enn en gang for lite! :D Lykke til! :)

Skrevet

okey.. da tar jeg en tlf.

er jo merkelig at alt kan snu seg dagen etter jeg tok alle prøvene lissom, at de var fine.

TAKK for svar :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...