Gå til innhold

Når kjæresten flørter med andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tåler dere at kjæresten deres "flørter" med andre jenter?

Hvor går grensen?

Hva oppfatter dere som "flørting"?

Ordet er fritt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo noe hvert enkelt par må finne ut av, mtp sjalusi, historien bak osv. F.eks. så hadde jeg ikke takla at min kjæreste flørta med noen. Dette skyldes at jeg plages med sjalusi, men også at min eks var utro. Ja, jeg har ny mann nå, men de vonde tankene ligger jo i bakhodet likevel.

Min mann er ikke sjalu i det hele tatt, og har heller ikke opplevd å bli ført bak lyset, så for ham er det greit om jeg skulle ha flørta med noen. Men jeg gjør jo ikke det likevel. I hans øyne kan jeg godt kysse andre og de kan ta på puppene mine, men dette er ikke noe jeg ønsker, og jeg vil ikke at han gjør det med andre.

For meg er flørting mest verbalt, men at man ikke er utro før man bruker for mye tid på å flørte med noen andre eller kysse eller gjøre noe mer med uten at den andre parten er klar over det og aksepterer det. For mannen min går altså grensa ved at jeg klår på noen andre eller mer enn det, mens for meg så går grensa ved at han kysser eller klår på noen andre.

Skrevet

Flørting er vel noe de fleste driver med, men jeg vil ikke se på, så han får gjøre det når ikke jeg er der.

Jeg flørter ikke med andre menn når kjæresten er i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...