Gjest lillemamsi Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Fikk vite kjønnet ganske så sikkert En GUTT hurra ! Og alt så strålende ut, legen så over alt som er å se, tellte til og med ører, fingre og tær. Frisk liten gutt i mammas mage ! Er bare 13+4, så hadde ikke forventet å få vite noe kjønn på lenge enda. Har jente på 3 og et halvt fra før. Føler jeg kom mye nærmere babyen når jeg fikk vite om det var gutt eller jente. Å så glad jeg er Fikk også et perfekt ansikt bilde som jeg har lagt ut her, om noen vil ta en titt
Maya&Leah*har født* Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Så gøy ) Gratulerer så mye!! Får gutt denne gangen vi også, har ei jente på 3 år fra før. Vi fikk også vite det tidlig, vi var bare 12+5 da vi fikk vite at det var gutt ) Kjempe morsomt å få vite kjønn såpass tidlig! Gratulerer igjen, å lykke til videre! :-D
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Gratulerer så masse!!!!! Skal på ul igjen neste onsdag, og regner med vi kanskje får vite kjønnet da (vil da være 15+4). Forrige ul var 11+3, så da var det litt for tidlig, men likevel kjempearti å se et sprell levende lite vesen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå