Gå til innhold

Blir så JÆVLA forbanna....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min sønn skal i morgen reise på ferie i nesten 14 dager og alt min kjære samboer klarer å ta seg til er å lese til eksamen!!! Forstår at han må lese, er ikke det som er problemet mitt, for jeg forstår det altså! Men at han ikke kan ta seg en jævla pause for å kose litt med sin sønn som skal være vekke lenge, irriterer meg noe så hinsides jeg koker på innsiden!!

Måtte bare få sagt det, få det ut!! Kjenner jeg er litt roligere nå!!

Takk for at du leste!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg, men forstår enda bedre ham, faktisk. Det er ikke lett å ta seg fri fra det viktigste av alt (som akkurat nå faktisk ikke er verken deg eller barnet, men eksamen...). Akkurat nå er det nok slik at "det viktige" (du og barnet) faktisk er en fiende av "det viktigste" (eksamen).

Husk at menn i mye større grad enn kvinner fokuserer på EN ting om gangen.!

Etter at eksamen er over er han nok mer tilgjengelig for både deg og barn, og har FULLT FOKUS her!

Skrevet

Joda, er med på den!! Men han ahr ikke eksamen før neste uke og han har hele 7 dager på å lese som han er helt alene på! Jeg er helt med på at eksamen er viktigere enn oss, men to timer har har sittet her og sett på tv, men det er nå etter poden har lagt seg. Og da føler jeg at jeg koker mer enn noen sinne!!!!!!!

Men i morgen blir det sol og bestemor, så da får jeg kanskje litt avlastning!! :)

HI! :D

Skrevet

Når man har eksamensnerver er det ikke "hele 7 dager" det er "bare 7 dager" man har å lese på... Trøst deg med at det er en overgang. Og gjør AKKURAT hva du selv har lyst til akkurat nå, han vil neppe merke om du ikke er til stede en gang!

Skrevet

Nå er jeg student selv også, men har vert i permisjon dette semesteret, så jeg kjenner til eksamensnerver! Det jeg ville frem til er jo at han ikke prioriterer helt rett da! Menmen, nå sovnet han faktisk her borte i stolen!! :P Får pakke kofferten jeg om klærne er tørre og gå og legge meg, tenker jeg trenger kreftene til fly turen i morgen, men en sønn som er forkjølt, tett i nesen og som har tannfrembrudd om dagen!! :( Stakkar lille gutten min! :) Blir bra med ferie nå kjenner jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...