Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 hvordan går det med dere her inne?? Jeg tenker mye på dere og håper dere snart har like mye gullhår i rumpa som meg:) jeg har kommt til uke 14 i svangerskapet nå. Det har vert en lang vei med mye plager som fortsatt er der og som kommer til å blo værre, men det er vert det. Er sykemeldt fordi jeg har mye kynnere som de er redd kan føre til fortilig fødsel om jeg ikke tar det med ro. det er mye å engste seg for, men jeg håper å tror at dette skal få en lykkelig endig tilslutt. denne gangen følger de meg vertfall opp slik at faren for at barnet skal dø av mangel på næring er mye mindre
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei Tryne! Det er utrolig morsomt å høre at du har kommet så langt i svangerskapet! Da er du jo over det første kritiske trimesteret! Jeg ønsker deg all lykke på ferden og skal nok følge med deg! ;-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 åååh masse lykke til=D håper alt går bra fremover med deg og den voksende magen=D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 hei tryne! allerede 14 uker!!?hjelpe meg tiden har gått fort!!)) godt å høre at du blir tatt godt vare på og fulgt opp skikkelig..dette skal gå bra skal du se;) fulgt med på deg innpå her en god stund...sååå glad på dine vegne!! du var hos hausken en tid og var du ikke?eller husker jeg feil?skal dit selv om en laaang uke...spent og håper jeg følger etter deg snart:) slapp av å kos deg med magen tryne og masse lykke til videre:) *girdegenklem*
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 takk alle sammen:D til Tøysekroppen. jeg hadde mitt første IVF april 2008. andre IVF hadde jeg desember 2008. Det stod så dårlig til med meg at jeg fikk berre ut ett og to egg, å jeg var berre 22 år. Jeg og Jon hausken snakket sammen i februar om at det var ikke noe poeng at jeg prøvde IVF mer og vi hadde kommt frem til en annen løsning sammen. han sa også at alle legene han snakket med mente han berre burde gi meg opp, det var ikke håp. men jon ga meg ikke opp. 14 dager etter at jeg hadde vert der så hadde vi klart det på egen hånd, dettte var i midten av mars. så ja, det er håp, og jon trodde ikke sine egne øyner, for dette hadde ikke han heller venta. du må gle dg til du kommer dit, de er så fantastiske. Jeg har fått fantastisk oppfølging også etter at jeg ble gravid, det er han som har tatt UL'ene på meg og ordinerer medisiner. Jeg føler meg så trygg hos dem. lykke til
Rose69 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Herlig å høre fra deg,Tryne-mor :-) Nå må du tenke på deg selv og barnet, nyte resten av svangerskapet - tross plagene. Jammen godt du har sommer og sol foran deg, og ikke januar-kulda :-) Stor klem!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 hei igjen!) takk for at du delte... hører jo bare fantastiske historier derfra så gleder meg stort å håper på full klaff men tar ingenting for gitt for å si det sånn... er jo bare helt fantastisk at du er gravid..du skal vel snart på ordinær ul og du? vil du vite hva som skjuler seg der inne da?syns det er så spennende sånt jeg:)))) er ihvertfall glad du føler deg trygg der..trygghet og lavt stress nivå er en god ting:))tross plagene dine så er du jo GRAVID:))men rart me det..alt man må bekymre seg for for å få det en vil her i livet...men du har klart det tryne..gjett om du har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå