Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg vet jo at man tar tempen for da kan man sjekke om man har el.. Så da kan det vel og brukes som prevensjon? Kan ikke noen som temper regelmessig fortelle meg litt ?? Når det må gjøres, hvordan, hva man bruker, etc
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Her står det greit forklart: http://www.pernille.info/bbt.htm
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk, veldig fin link. Men jeg har hørt om apparater som forteller om når el er, hvilken kjønn det kan bli, om det blir gutt eller jente osv. Synes det høres tryggere ut enn å tempe med vanlig termometer... Men jeg aner jo ikke...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Hei! Ved temping finner du kun ut om og når du har EL. En kan ikke se på tempen om en er blitt gravid, bortsett fra at tempen holder seg høy etter forventet mens hvis en er gravid. Slike apperat som du nevner er veldig dyre (og jeg tviler på hvor sikkert de kan fortelle kjønn), så å ta tempen med et vanlig digitalt termometer med to desimaler er en helt grei og billig måte å tempe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå