Gå til innhold

ETTER 13 PP er jeg GRAVIIIIIIIIIIIID!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahaha ler høyt!:))) litt av en testing da;) du e meg en fin en du hehehe...

tusen takk for fine ord min venn..jeg kommer etter fort som fy!! tro du meg!!:)))) var visst i det positive hjørnet idag gitt hihi;) men i august da skaal det skje altså!!;)

så vittig at du ikke hadde noe symptomer da...hmmm..men som du sier det var jo en forandring ift de andre gangene..dette blir bra vettu;)sa det til deg....følte det på meg at det kom til å skje snart og hva skjedde? you pregnant mamaaaa hihi;))))weeeeeeeeee...dette var så flott asså! og tore ble overlykkelig kan jeg tenke meg?;) å tenk på lille skjønne tulla skal bli liten storesøster...hun er så søt hun...lurer på hvordan en gutt hadde sett ut med dere som produsenter hihi;)finnes jo ikke en mer yndig liten jente enn hun der...flink å lage barn dere;)

er virkelig klar for å mikse ommeletten og sette den inn i august :))))

stooor kos til deg søte venn.ønsker deg all mulig hell (ikke hell på engelsk da)*fniis*og lykke videre..følger med eg vettu;)

klemmerengangtil;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye! Deilig at det skulle klaffe for dere etter så lang tid:)

Lykke til i tiden som kommer...:)

Skrevet

Håper masse på deg også Egget;) Jeg brukte Tang quei fra herbalife denne pp. Jeg har en venn som sa at flere av hennes venninner ble gravide innen 2 måneder etter at de besgynte på det:)

Men om det var det som gjorde utslaget skal ikke sies. jeg tror ikke så masse på sånt egentlig:)

Lykke til, håper spira sitter snart:)

Skrevet

Haha... må fortsatt le litt av at jeg hadde tiss på låra og måtte vaske meg inne på den doen, men hva gjør man ikke bare for å få tatt testen!!

Nå skal jeg se på paradise og så er det senga. Ha en flott kveld vennen min. Vi snakkes snart:):)

Og husk, august er måneden;)

KLEM

Skrevet

Takk for det :) Det greiene fra Herbalife må jeg søke opp... ;)

Skrevet

Gratulerer så mye! Å, får helt frysninger når du beskriver hvordan det var for deg. Skikkelig velfortjent etter mye venting og mange skuffende TRer vil jeg tro.. Kos deg masse fremover, vi andre kommer nok etter om en stund.

Skrevet

Gratulerer så masse! :)

Velkommen inn i 1.trimester! :)

Skrevet

Tusen, tusen takk:) jeg våknet med et smil om munnen og jeg er så glad. Tok en test i morges også, og den var litt sterkere, så dette blir bra:);)

Sender masse babystøv igjen: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE:-) Jeg husker godt nicket ditt "made in bed" :-)

Masse lykke til videre!!!!!!!!!

Skrevet

gratulerer så mye:)

lykke lykke til videre:)

Skrevet

Takker og neier:):)

Lykke til dere også. Kvalmen er allerede i hus, så dette må gå bra:)

Skrevet

gratulerer sååå mye!! Endelig klaffet det for dere!! :) Kan bare forestille meg for en herlig følelse det er =)

Hva var det du hadde gått på for noe? Har ikke prøvd like lenge som dere, men har prøvd siden september uten noe som helst hell..

Og nå kjenner jeg at jeg snart blir desperat.. Vil så veldig gjerne gi min kjære mann et lite nurk.. Men med disse tragiske syklusene ser det ikke lyst ut for øyeblikket.. Hadde IKM 15. april.. Og i går kom den ENDELIG!!! Så får vi se hva som skjer denne mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...