Gå til innhold

ETTER 13 PP er jeg GRAVIIIIIIIIIIIID!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt sykt og fantastisk deilig. Nå har jeg vært her inne i 13 pp`er og endelig er det største ønsket vårt oppfyllt. Tulla vår skal bli støresøster :):)

Jeg har hatt forskjellige nick her inne, så ikke sikkert dere kjenner igjen dette nicket, men nickene jeg har hatt er Made in bed og Lille krølle:):)

Mine symptomer: INGEN! hehe.. Lett etter symptomer i over ett år og når det endelig skjer har jeg ikke engang ømme pupper. Jeg har alltid ømme pupper før mensen, men det uteble helt nå! Hadde festeblødning på dag 8 og 9. Trodde det var mensen siden jeg har ustabil syklus, men det ga seg:):):)

Jeg er nå på dag 13 etter el og testet midt på dagen med utvanna tiss..hehe:) Det kom opp to streker med det samme. Er så utrolig glad og kan ikke vente med å få stoooooor mage igjen:)

Her er Charten min for dere som vil se på den.

http://www.fertilityfriend.com/home/17240c

Jeg ønsker alle sammen så masse lykke til her inne. Sender hauger med babystøv!! Takk for all støtte og gode ord det siste året.

Klemmer fra verdens lykkeligste :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå... :D gratulere så myyyye =D

Håper vi andre kommer like etter :)) blir så glad på andre sine vegne, når de klaffer :D

kos deg maaasse med spiren :D

Klem:)

Skrevet

Gratulerer sååå utrolig mye og lykke til i tiden fremover.. Kos deg masse! :)

Skrevet

TUSEN TAKK:):)

Jeg ønsker masse at dere snart blir gravide.

Kan ikke tro det her altså. Det er så rart og så fint:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Og lykke til med svangerskapet :D

Skrevet

gratulere gratulere gratulere !!!

å så gøy å se at du fikk det til nå:)

kos eg masse med tiden fremover:) lykke til:)

Skrevet

Tusen takk :o)

Glaaaaaaaaa' på dine vegne asså!!

Skrevet

Så heldig! Angrer på at ikke jeg kjøpte test i dag!:( Sovna ifra alt...

Skrevet

hurra...

gratulerer sååååå mye!!!!

suger til meg bayby støv!!!

klem

Skrevet

Gratulerer så mye:) Så flott når det endelig skjer etter så lang tid!

Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Skrevet

Gratulerer såååååååååååå mye. Dette fortjente du nå...;o)

Kos deg vanvittig fremover....

Skrevet

Det var virkelig koselig å høre!!!!!

Grattis så mye med spiren c",)

Kos deg og nyt den herlige tida du går i møte :) :) :)

Skrevet

Så morro at du endelig er blitt gravid:)Kjente ikke igjen det nicket du har nå men når jeg leste innlegget så husker jeg begge de forrige nickene godt..Du må ha masse lykke til misunner deg masse så håper det snart blir min tur.GRATULERER SÅ MASSE.

Skrevet

Gratulerer såååååååååå myyyyyyyye.....

du får kose deg mye og slappe av.

har fulgt med deg.

lykke til...

klem...

Skrevet

heei min venn!!!:)))GRATULERER SÅ MASSE MASSE!!TJOHOOO:)))HEHEHE:)

gjett hvem som er utrolig glad på deres vegne nå du!!!;)))

ble så glad når jeg så meldingen din!!!

gode gode deg....dette var virkelig fortjent vennen:)

det må være så ufattelig å endelig være en av de som blir gratulert her inne:)bare fantastiske nyheter....

klemmepå gravide damen;)

Skrevet

klarer forresten ikke rope på deg her inne for jeg fikser ikke å lage det der nicket ditt hahaha:))hilsen kjøttkake damen;)

Skrevet

GRATULERER så mye med den positive testen da!!!!

Jøss, 13PP, du er min helt!!!!! :)

Kos deg mye, dette har du virkelig fortjent... :)

Gode klemmer fra

Skrevet

åååå!!!!! gratulere så utrolig masse!!!! kose deg veldig i sommer og med den deilige voksende magen din!!! er utrolig glad på dine vegne=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :D Har fulgt med deg en stund, og synes det er kjempe gøy at det endelig klaffet for deg!! :) Kos deg videre i svangerskapet!!!

Skrevet

Gratulerer såå mye!!! Det gir meg håp da vi er i 14.pp nå ;)

Hilsen Egget/pfeew :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)

tøysekroppen: Du er best:) Du fortjener dette enda mer enn meg, for dere har prøvd lenger. Du vet jeg ønsker dette så mye for dere også, og jeg gleder meg til høsten når det skjer noe:):)

Det var sååå rart denne gangen. Da jeg ble gravid med tulla hadde jeg så ømme pupper, og det samme da jeg mistet i jula, men denne gangen er det ikke noe. Har det jo minst en uka før mensen (ømme pupper), men det kom ikke denne gangen. Tenkte jo da at her er noe annerledes. Og det var det:):) Og det med tempen som gikk ned for så å gå opp igjen, samt at jeg spotta litt. Var 100% sikker på at mensen skulle komme, men så bare steg tempen igjen. Er ikke til å tro:):)

Gleder meg sånn til å teste med morgenurin i morgen tidlig:):)

Jo, må fortelle deg om øyeblikket da!! Stakk jo på apoteket og kjøpte test. Satt meg ned å pissa. Ikke lett, for det spruta jo utover når jeg tok testen inn i strålen!! haha. Måtte tørke meg på låra samtidig som jeg nistirra på testen. Først ble det dogg på vinduet i testen, men jeg var sikker på at det var kommet to streker. Fikk så hjerteklapp. Du aner ikke hvor fort hjertet gikk!! Titta vekk litt for å være sikker på at jeg ikke så dobbelt, og da jeg så på nytt var det helt klart to streker der. Jeg fløy ut derfra med testen i hånda, glemte forresten å vaske meg..haha. Så bar det avsted inn i butikken der mamma var og jeg utbryter: jeg er graviiiiiiiiid mamma :) SNUFS..:):)

Ringte Tore med det samme og jeg skalv så sykt at jeg klarte nesten ikke holde mob engang!

Nå venter jeg bare på deg vennen:) Blir så flott å gjøre dette sammen.

STOR KLEM FRA MEG:)

Skrevet

er det du som er pfeew??? hehe :) Har jammen meg lurt på hvor du ble av. Tusen takk for gratulasjoner alle sammen :):)Jeg er så lykkelig :)

Skrevet

Jess, jeg følte for å bytte nick for en tid tilbake... :) Så hyggelig å se at du endelig er gravid!!! :) Håper det er min tur snart også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...