Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jajaja, tenkte bare jeg ville skrive et lite innlegg her i dag. Hadde et innlegg på lørdag hvor jeg nevnte at vi skulle dra på ferie UTEN babyen i sommer, og da fikk jeg MYE kjeft!

Så, til dere som vurderer å dra på ferie uten baby, i dag har vi vært hos barnelegen til lillemor, og han sa: " Det er ikke anbefalt å være borte fra babyer under 1 år lenger en 1 uke sammenhengende. Men det går HELT greit å dra vekk en liten stund, spesielt om dere lar babyen på forhånd tilbringe endel tid med dem som skal være barnevakt " Vel, svigermor er her hver dag, så den saken er biff. Så da skal jeg jaggu kooose meg på ferie, selv om det sikkert blir tøft for MEG da, kommer til å saaavne lillemor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kos deg på ferie du :) synes ikke det er riktig av folk å kjefte på deg. Om du trenger råd så kan folk være saklige og si sine meninger,uten å kjefte huden full! Lillemor kommer nok til å ha det kjekt hos sin farmor og du kommer til å kose deg på ferie :)

Skrevet

Det var unødvendig at du skulle få så mye kjeft, syns jeg óg:)

Dra på ferie og kos deg, og kom tilbake med nyvunnet energi, alle småbarnsforeldre har godt av det!!:))

Skrevet

Jeg MÅ bare;) Hva gjør legen til ekspert i barnepsykologi?

Det går helt sikkert flott, og jeg kjeftet ikke på deg. Svarte ikke der engang:) Husker heller ikke nøyaktig hvor gammelt barnet er.

Jeg bare tenker utfra barneombudets anbefalinger for babyer og samvær. Dette pga babyers behov for primæromsorgsperson, og utvikling generelt. Dette blir jo litt samme sak. Det er ikke anbefalt overnattinger før barna er ca 1 år. Ikke for det; jeg har selv hatt barnepass over 1-2 netter til ene barnet her før det var 1 år, men jeg ville ikke ha vært en hel uke borte.

Skrevet

Alle har lov til å ha en mening,men nå har jeg uansett bestemt meg for å høre på en barnelege i stedet for alle som vet så mye bedre her inne ;)

Og jeg må jo spørre: "Hva gjør legen til ekspert i barnepsykologi?" sier du.....Veeel, hva gjør DEG til ekspert i barnepsykologi? Sansynligheten for at legen vet best er overveldende stor, hihi.

Men nå har jeg ikke tenkt å krangle noe mer om denne saken ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...