Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 han har ben! har ligger med di rett opp nå og det ser hysterisk morsomt ut! når jeg ammer så stikker det plutselig noen tær opp i ansiktet mitt hihi.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Så gøy:D artige i den alderen ja:) min Adrian er rett nok blitt fire år, men har sine artigheter han og...kom og fortalte meg at han og pappaen hadde vært på elgjakt med steketermometer, og skutt en hval..
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 HAHAHHAHAHAHA,elgjakt med steketermometer ja artig! Ps:veldig fint navn sønnen din har
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 fikk ei jente for snart 6 år siden som heter emma,og hun skulle hete adrian om hun ble gutt så da hadde jeg navnet klart nå når jeg ble gravid igjen og fikk gutt
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 hehe, her sto det mellom Adrian Mathias og Saga. vart en Adrian da. Fikk jente nå, men da bytta vi til Yrja:)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 yrja,kjempespesielt navn!! veldig flott synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå