MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei :-) Har ikkje gått på pillen på over 5 år...bestemte meg for å bjynne på igjen no da, trionetta (som jeg var veldig fornøyd med)er selfølgeli av markedet..derfor prøver jeg yasmin...har tatt den i ei uke..merket tidlig forandring på mensblod mengden..å det var jo positivt, men så snart jeg anstrenger meg litt blør jeg masse..bare d å støvsuge gjør at det kommer masse blod med koagler!Andre me d problemet??Gir det seg ska tro??
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Ville snakket med legen om dette. (har hørt at Yasmin kan gi større fare for blodpropp) Jeg skal i hvertfall aldri mer ta en p-pille i mitt liv. Gikk på Yasmin i litt over et halvt år, men jeg merket ikke noe forskjell på den og trinordiol som jeg brukte før. Men jeg hadde jo da gått på pillen i 8 år sammenhengende...
Bella27_ Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 du bør oppsøke lege. gikk på yasmin i ett år. hadde mensen i 6 måneder i strekk, derretter borte i 6måneder i strekk. ble bare dårligere og dårligere. slutta på pilla og var bra igjen rett etterpå. kommer ivertfall ikke til å gå på noen slags piller igjen!
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg hadde ingen slike opplevelser med den, bortsett fra at jeg ble gravid på den!! :s
Duggfrøken Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Både jeg og søsteren min prøvde den noen mnd. og vi begge blødde over lengere perioder. Små blødninger hele tiden. Måtte slutte på den ja, passet ikke for noen av oss.
sommerfe har født! Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Yasmin gikk venninnen min på, og hun fikk blodpropp. Hun fikk beskjed om at det var pga pillen. Selv om leger sier det ikke er noen større risiko med Yasmin, tror jeg uansett at det er noe i alle de historier man hører om denne pillen. Mine tips er Cerazette (minipille med samme trygghet som p pillen, men mindre dose hormoner) eller Loette, som også er en p pille med mindre hormondose. Cerazette vet jeg kvrever litt tilvenning (noen kan blø i starten, men det skal gi seg etter noen uker maks), men da slipper du mensen i det hele tatt så lenge du tar den riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå