Mammaen til Isak Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Slampen hadde lyst på det i dag, og jeg er litt tom for ideer ) trenger ikke være barnevennlig
Gjest biss med twins Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Noen forskjellige: Kok pasta, skjær opp pølser og putt i en smurt form, tilsett frosne grønnsaker og pastasaus, jeg tar potetmos med litt fløte og ost på toppen..men kan godt ta uten potetmos. I ovnen ved ca 200 grader, rundt 25-30 min. Stek kjøttdeig og legg i form med frossen brokkoli, lag bretagne saus og visp inn to egg, hell over i formen og riv ost på toppen. Ca 20 min 220 grader. Skjær opp gulrøtter, blomkål og purre, kok ett minutt før du legger i formen, legg i 4-5 laksefileter. Press ut saft av en appelsin og hell over, pepre og salte. Del opp en appelsin i båter og legg mellom filetene. Stekes til fisken er knapt gjennomstekt.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Purre i bunn, så torskefilet i biter, hell over dolmio blandet med creme fraice og topp det med ost. Serveres med pasta, ris eller potet. Eller: Purre og paprika i bunn, så biter av grillet kylling eller stekt kyllingfilet, hell over chunky salsa blandet med creme fraice og topp med ost. Server med pasta eller ris og salat.
Fire småtroll Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Stekt kylling i biter pluss noen stekte grønnsaker (f.eks løk, paprika og sopp) i en ildfast form, hell over en kyllingsaus (vi er glad i bretagne sausen fra pose), ost på toppen og gratiner. Server med pasta eller ris, salat og litt godt brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå