Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fantastisk mann jeg holder på med, har akkurat invitert meg til spania med et vennepar, blir litt nervøs her:) Han ville absolutt ha meg med, og at han vil ha meg med vennene hans er jo et bra tegn håper jeg::D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er!:-) Jeg er HI av tråden om at jeg ikke vet om han jeg liker liker meg. Kan sa seg faktisk villig til å reise et sted med meg, men det tror jeg han sa mest for moro skyld.

Det der hos deg høres jo veldig seriøst ut. Skjønner at du er glad!:P Hvor lenge har der kjent hverandre og holdt på?

Skrevet

Ja har ikke lest tråden din enda, men håper det ordner seg for deg siden du er usikker på om han er intressert eller ikke..

Har kjent ham i noen år, pga avstanden har vi egentlig ikke fått treffes så mye, men nå går det kjempebra:) Men jeg tror ikke en mann sier at man vil reise bort med noen for moro skyld, høres jo ut som han er intresssert da:)

Fyren her spøker hele tiden om at han vil flytte til hjembyen min få seg jobb der og at vi måå gifte oss snart haha.. Skjønner han tuller bare da men synes det likevel er søtt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...