Gå til innhold

Hvordan lager dere Nachos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker sånn cheese-tortillas-chips fra first price nederst, så kjøttdeig med tacokrydder og så ost oppå. Dette setter jeg inni oven på 180-200 grader til osten ser bra ut. Så når det er ferdig har jeg salsa ved siden av.

Skrevet

Steker karbonadedeig, og har i paprika pulver, spisskummin, chilli, salt/sukker, løkpulver, 1/2 finhakka løk/hvitløk, pepper, og hakka tomat eller hermetisk tomat (halv boks) og gjerne litt salsa. Koker opp og tilsetter 1 boks bønner (eller lager bønnedipp).

Legger kjøttfyllet i en ildfast form, og har tortilla chips over med chedder ost helt. Gratinerer, og serverer med rømmekolle, hjemmelaga guacomole, salsa og salat.

Skrevet

Steker kjøttdeig (den typen dere liker best) med tacokrydder som jeg blander ut med et glass tacosaus el salsa. Ikke vann som det står på pakka :) mye mer og bedre smak. Har tortillachips utover langpanna, jeg bruker ofte first price sine da jeg syns de blir gode selvom de blir varme. Prøvde coop sine og de blei seige! Har kjøttfyllet oppå chipsen, strør over hakket løk,mais- det du måtte like. Har ost over og inn i ovnen til osten er gylden :o) serverer med frisk vårløk evn purre, guacamole,cheddar dip og rømme/salsa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...