Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd idag, er 7+1. der så vi to små bankende hjerter!!

Har ikke vært helt meg selv idag, går stadig og titter på bildene vi fikk. Både gleder og gruer meg, men er veldig veldig glad :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhhh-GRATTIS I MASSEVIS!!!!

Klem fra meg som nettopp har testa positivt.

Skrevet

Næ så fantastisk!!!! Gratulerer! Selv håper jeg på ett bankende hjerte kun, har to gutter fra før ;-) Skal bli kjekt å følge deg her inne.

Skrevet

Gratulerer sååå massse :)))

Kose deg videre :))

Skal selv på tidlig UL i morgen, så er spent.. kanskje det er 2 hjerter, vet jo aldri :))

Masse lykke til :))

Skrevet

To stk ja, grattis!! Så koselig med baby asså.

Jeg er ikke gravid nå, selv om jeg gjerne vil ha en (eller to) til=)

2 gutter her fra før.. Lykke til videre jenter!!

Skrevet

Gratulerer!

Jeg skal på UL på torsdag. Da er jeg 7+1. Jeg er spent på hva vi får se. Håper iallefall det er et bankende hjerte.

Skrevet

Åååå, så moro!!! Gratulerer!!

Kan jeg spørre om du/dere har mye tvillinger i familien?

Skrevet

Tok du ul innvendig da eller?

Gratulerer med 2 søte små:):)

er 7+3 og jeg er kjempe spent om det er et hjerte som banker:D

Har tvilling søsken selv så er litt små redd for at det kan være flere her også:)

Skrevet

Gratulerer!!!!! Så heldig du er, tenk to søte små spirer =)

Håper at alt går bra!!!

Lykke, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Så utrolig kjekt!:)

Jeg testet positivt idag, så nå ser jeg frem til ultralyd om 3 uker:):):) Har fått satt in to fryseegg, så kanskje vi også venter tvillinger?!:)

Masse lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så masse:) forstår at det er mange følelser i bildet:) Og ikke minst mange spørsmål sikkert. Er i samme situasjon som deg, var på tidlig ul i uke 10 og der var det to små mini babyer:) Lykke til:)

Skrevet

Takk til alle som tenker på meg:-)

Vi har ikke tvillinger i familien. Svigerfar var tvilling, men har lest et sted at det kun følger mors familie.Vet ikke om dette er riktig...

Jeg tok innvendig ultralyd. Har allerede fått ny time i uke 9 uke13 og i uke19. Vet ikke om dette er normalt, men er veldig glad for å bli så tett oppfølget. Skal på første kontroll hos lege i uke 8.

Det karakteriseres som et høyrisiko svangerskap. Kanskje kan det ha noe med at jeg hadde en ex-u i februar, mens høyst sannsynlig er det pga at jeg venter eneggede tvillinger.

Det blir en veldig spennende tid fremover, er på en måte glad for at jeg ikke vet hva jeg går til... ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Tenk, to stk :)

Jeg er veldig ivrig etter å dra på ul snart, men skal vente til etter legetimen i morgen. I vår familie har vi tvillinger på begge sider, pappa har to tvillingbrødre og mamma har ei søster og en bror som er tvillinger, så jaa jeg tenker på det, sjansen er der! Blir såå spennende :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Ei venninne av meg fikk nylig tvillinger - to jenter og de er HELT nydelige og snille!

Men et spørsmål - du sier du var på UL nå 7+1. Jeg er også 7+1 men har ikke beregnet å kunne gå til UL før i august. Er det vanlig å kunne få det mye tidligere enn ca 16 uke?

Jeg kjenner så veldig på at jeg ønsker å høre en hjertelyd for å se at alt er ok og at der er liv der inne :)

kos deg med bildene - dette blir fantastisk!

Skrevet

Jeg har blitt gravid med prøverør (fryseførsøk) og da er det obligatorisk med ul i uke 7.

Ellers er det nok ikke normalt å få ul før ca uke 19. Men selvsegt går det an å bestille time privat. For meg gjorde det iallefall stor forskjell å få vite at det faktisk er noe der inne, og å høre hjertelyden. Alt ble mer virkelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...