togutter Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg jobber som sykepleier, og har ganske ulik lønning fra mnd til mnd, kommer ann på hvor mye ekstra jeg jobber... Nå driver jeg og skal fylle ut dette skjemaet, og lurer på der man skal skrive bruttoinntekten (brutto mndslønn), kan jeg da velge å skrive brutto lønnen fra en mnd med best lønn? Så lenge det er innen ti mndrs grensa?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Så¨lenge en har variabel lønn trodde eg en skulle regne gj.snitt fra tre sammenhengende måneder eg (i løpet av 10 mndene da)...e sånn i mye aent lignende i allefall vett eg.. Men eg e ikje sikker gitt...står det ikkje på nav sine sider?
togutter Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 okei.. godt mulig det er slik ja.. Har bare en liten fast stillingsprosent, så jobber en del ekstra ved siden.. så noen mnder er det mye jobbing, andre svært lite.. Så for å komme best ut av det, så tenkte jeg at jeg kunne føre opp bruttoinntekt fra en av de bedre mnd.. Finner ingenting om det på NAV, men skal ringe hovedkontoret i morgen å høre med de.. Ellers takk for svar:)
AdrenaLine Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Arbeidsgiver skal også fylle ut et skjema og der står det hva du tjener. Jeg jobber som deg og min arbeidsgiver tok grunnlønna pluss et snitt av alle ub-tilleggene mine for en viss periode. Overtid kommer ikke med...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har det likt som deg, har 75 % stilling, men jobber ekstra. Skal sende inn lønnslippene for de siste 6 månedene sammen med søknaden så får de regne det ut selv. Fikk beskjed om å skrive "variabel" i feltet for lønn.