Nangiliama Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har begynt å merke tendenser til svarte hår... Rundt navelen, og nedover lårene! *grøss* Har latt de være siden de er veldig tynne og fine, men det er veldig litte flatterende på min ellers så bleke og lyshårete kropp! Går disse bort etter fødsel??
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også fått mer hår på magen etter at jeg ble gravid. Har hørt en lege på et program på nrk som sa det er helt normalt. Vet ikke om de går bort etter fødsel.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Er det ikke sånn at om man venter gutt så kan man få sterkere hårvekts pga økt testosteron, og med jenter kan det bli mindre? Jeg venter jente, og føler kanskje hårene på bena har blitt tynnere.
Saga99 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jaaaaa!! Grøss - oppdaget idag mens jeg dusjet mørke hår helt øverst på låret. Holdt på å få sjokk!! Hehe, håper virkelig at de forsvinner etter at babyen er født. Kan ikke huske å ha opplevd det i mine tidligere svangerskap, og jeg har fått både gutt og jente tidligere.
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Ja jeg ble mer hårete og fikk svarte hår sist.. enda jeg fikk jente.. desverre har de ikke gått vekk Håper ikke jeg får enda mer nå...!
mammas skatter <3 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 FOR GUDS SKYLD IKKE BEGYNN Å BARBERE DERE........ett lite tips. har merket at e har fått mere hår på magen fra navlen og ned. og på lårene atme "mus". har tidligere barbert meg å d blir bare verre. og fått dunaktig hår oppover magen. e egentli ikke plaga me mye hår.
Mammaioktober Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har fått mer hår på magen Hehe, veldig rart.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns det ser ut som om jeg har fått mer hår på magen. Men jeg tenkte kanskje bare at det var de håra som var der fra før, som vises bedre når magen har vokst...?
Tyren78-09+12 Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Hehe..har faktisk tenkt å spørre om det samme. Jeg har også fått mye mere hår på magen..fra navlen og ned spesielt. Håper virkelig de forsvinner etter fødselen Skal absolutt ikke barbere de nei..gjorde det en gang jeg hadde ett litt langt hår under navlen..da kom det plutselig 4-5 svarte hår etterpå...som jeg ikke blir kvitt selvsagt..uten barbering/napping.
trilletroll Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har også fått mørke hår under navlen, og mer dunete hår over navlen..., snufs.. Har feiet dem bort med voks inntil videre, om de ikke forsvinner etter fødselen blir det laser på meg da. Har en venninne som har god erfaring med laser
awenka84 Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 hehe.. så merkelig. satt ute i solen idag. og la merke til at jeg hadde fått mye mer hår på magen. usj:(
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Sammen her...føler jeg må barbere meg oftere under armene og leggene også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå