Gå til innhold

sint sint sint


nr 2 i oktober?

Anbefalte innlegg

skulle i ul på torsdag, ville da vært 19+4 (bitteknøttlite sykehus med fødestue hvor de bare har to jordmødre som kan med ul og hvor de bare gjør dette på torsdager....) så fikk jeg telefon i dag om at timen min er utsatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en hel uke!!!!!!!!!!!!!!!!!! so mvil si at jeg da vil være 20+4 når jeg endelig får komme. er så irritert over at de ikke kan være litt fleksibel og fikse det til så jeg får komme en annen ukedag. vil mest legge meg ned å grine, hadde gledet meg så. dessuten er jeg redd for å få feil termin siden jeg da vil være flere uker over tiden som er best å sette termin i...

har også hatt masse stress med å skaffe barnevakt og bytta arbeidsdag... skuffelsen er formidabel!

 

flere som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det samme som deg, hørtes ikke noe spesielt morsomt ut. Lov til å være litt sint da...

En liten trøst, så vil jeg også være i uke 20+4d når jeg skal på UL. Skal til torsdagen, så er spent på om terminen er rundt da jeg har nå eller om den forandrer seg mye. Har jo vært på to UL før, så regner med de stemmer sånn ca :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. ikke greit å kaste bort energien på denne måten, men forståelig,i tillegg til at hormonene danser Daniel! Du kommer nok snart over det, livet som gravid er jo ellers herrlig, håper jeg.

Fryd deg likevel og gi blaffen i så ubetydelige skuffelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel mest fordi jeg er så sliten av jobb at jeg ikke føler for enda flere skuffelser. høres noldus ut å bry seg om det, men det er rart med det når en har venta på den datoen i over en mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da er det ingenting annet å gjøre enn å skaffe seg time hos privat hvis dette betyr så innmari mye for deg å få gjort denne uken.

Mener nå at en uke fra eller til spiller ikke så stor rolle. Jeg var uke 24 sist og da bestemte de nokså nøyaktig termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadd vært et alternativ om jeg hadde den muligheten.

sier heller ikke at det er verdens undergang bare så sinnsykt skuffende.

en må vel få lov å deppe litt... nå har jeg hevet hodet og ser fremover selv om det irriterer meg litt å ha et begrenset tilbud. er vel bare å innse at en bor svært usentralt og dermed ikke kan forvente samme tilbud som ellers i landet. (og da mener jeg ikke bare ul).

 

men prinsipielt er jeg imot at vi signerer som anonym med mindre en uttaler seg om ting med SVÆRT privat karakter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er så mye bedre å bo sentralt! Jeg bor i Oslo og har fått ultralyden i uke 19+6, og det er ikke mulig å bytte til en tidligere dato. Og jeg var tidlig hos legen (uke 8), så det er bare noen av oss som er uheldigere enn andre. Skjønner at du er frustrert, man føler jo for å få den betryggelsen om at alt er bra med babyen. Heldigvis er jeg "gammel", og har derfor vært til tidlig ultralyd på et annet sykehus. Men bare gled deg, det er en så utrolig opplevelse - både for deg og din kjære - å se at det virkelig bor et lite menneske i magen din (for oss som ikke helt tror på undre...) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg har ei jente på snart 2 år så jeg har vært med på det før. er klar over at helsevesenet er like nedbemanna over hele landet, tenkte mest på muligheten til å dra på privat ultralyd. det har jeg ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja..så får du vær imot det at noen gjør det...men det må folk få bestemme selv akkurat som at du bestemmer at du vil signere med ditt navn.Det er et alternativ og da får folk gjøre som de vil syns jeg.

 

Godt å høre at det er litt bedre da.....opplevelsen er i allfall sinnsyk uansett om man har el ikke har barn fra før.

Lykke til håper du får den positive opplevelsen når du først kommer dit da...her var vi iallefall i uke 19+3 og det gikk helt fint.

Smil til verden og den smiler tilbake..lykke til..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...