Gå til innhold

Bekymret :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn nå. Den største skrekken min er at barnet skal være allergisk mot katten min. Da vet jeg ikke hva jeg gjør :(

Katten er liksom gullet mitt, og vil ikke for noe i verden gi hun bort!

Finnes det medisiner til barn som gjør at de kan leve med katt, tross allergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror perspektivet ditt endrer seg når du får barn.

Skrevet

Kan du ikke barbere katten?

Skrevet

tror neppe du vil gi barnet medisiner for å beholde katta når babyen kommer.

Men det er jo ikke kjempe stor sjangse for at barnet skal være allergisk mot pus da, om ikke dere har masse allergi i familien fra før da.

Skrevet

Takk for et fint svar Pusetøsa. Nei, det er ingen i nær familie som er allergisk. Dette er bare skrekken min altså.

Skrevet

min nevø er hyperallergen. Men kan kose med bikkja til naboen ute i hagen. Men tar du med en katt inn i huset tetter alt seg og han går i blinde pga hovne øyne:/ Egg er dødlig, nøtter er sykehusbesøk, melk har bedret seg faktisk:)

Mens min sønn koste katt for første gang i helga, og han spiste tilogmed litt kattehår (nam nam!) uten å få et eneste utslag på noe:) Så selvom det kan ligge i familien så trenger det ikke slå ut på din unge;)

skjønner at katten er viktig for deg, men er barnet alergisk, så tror jeg du klarer å gi den bort uten store problemer:) Ungen er jo viktigere enn katten:)

Skrevet

Nei, du må nok bare avlive babyen om det viser seg at den er allergisk.

Skrevet

Når barnet vokser opp med katt er det faktisk mindre risiko for at det skal bli allergisk...

Ikke bekymre deg for dette nå. Du får heller ta det om det skulle skje. Er mye som kan gå galt i denne verden, man kan ikke bekymre seg over alt ;-)

Skrevet

er babyen allergisk så må du nok forberede deg på å gi bort katta.

men sjeldent at så små babyer er allergiske da.

når barnet kommer vil du nok oppleve at når du blir stillt mellom valget av å beholde babyen eller katta, så velger du babyen..:)

Skrevet

hvorfor i all verden ta sorgene på forskudd????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...