elisabetten Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har så lyst til å kjøpe oss en slik hjemmemaskin hvor vi kan høre hjertelyden til barnet. Noen som vet noen gode men samtidig rimelige forhandlere på dette?
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Hei, husker ikke navnet på firmaet, men jeg gikk på finn.no på torget og søkte med ordet doppler/ angelsound. Og det er to forskjellige der..en til 499 og en til 849kr. Jeg har den til 849kr og finner hjertelyden etter noen sekunder med den:-) Veldig kjekt å ha om man er bekymret... Finner man lyden så slapper man mer av:-) De levere kjapt og du kan betale ver nettet med en gang.
Gjest eelis+spire Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Jeg gjorde som gizmo, og fant en på finn.no, helt ny til 450 kr :-) Den er kjempegod, jeg fant hjertet med en gang.
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte en på Barnesoppen.no, den er av merke Topccom og koster 695kr. Den funker helt fint
luftbobler Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Du får dem på ebay til 250kr (inkl levering). Har kommet rett i postkassen til de fleste jeg kjenner så man slipper unna tollgebyret også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå