3 er nok! Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 for øvrig ikke noen sammenheng mellom spørsmålene... lurer på om det er mange som har (tenkt på) forsikring til barna sine? noen sier det er nødvendig, mens andre sier at i Norge får man den hjelpen man trenger om barnet er sykt uansett. det er jo sant er det ikke? evt sykdommer, skader, operasjoner ol dekkes vel av folketrygden, gjør det ikke? lurer også på om noen har erfaring med kremer ol mot strekkmerker? virker det? har hørt at det bare er tull jeg, at det er genene som bestemmer om man får strekkmerker eller ikke... noen erfaringer?
litenmensøt Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Barneforsikring er noe jeg alltid ville valgt, Du får selvfølgelig hjelp til barnet uansett, men hva med kostnadene som kommer hvis barnet ditt feks blir handikappa, etc tilrettelegging, mors/fars fravær fra jobb etc. og hva med inntekten til barnet i fremtiden? det er alltid minimalt hva en får fra staten her, så det kan være greit å ha litt mere å gå på skulle uhellet først være ute. Det er utrolig mange kostnader som følger som man kanskje ikke har tenkt på før. Ekspertene sier jo selv at alt for få forsikrer barna sine (og da snakker jeg ikke om ekspertene fra f.selskapet da :-) ) Jeg ville gått grundig gjennom de tilbuda de ulike forsikringselskapene tilbyr og sett hva forsikringen faktisk innebærer. her kan du bla lese litt om dette: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=509145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå