Gå til innhold

Kan noen se her ang sex og el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde positiv el test 10 og 11.5. Neg den 12. Sluttet derfor å teste. Hadde oss den 11 og 12, men ikke etter det. (mannen har vært syk)..

Men den 15 hadde jeg noen sinnsyke smerter i magen.. lurer i ettertid på om det var el? (for hvis det var festesmerter burde jeg vel ha testet positivt nå?)

Hvis jeg hadde el den 15(16) er det da noen mulighet for at svømmerne kan ha overlevd fra den 12??? Eller er det i såfall 'griseflaks'?

Tester nemlig blendahvit på billigstaver.. så det er derfor jeg er inne her for å få nytt håp:o))))))))))

Som dere sikkert skjønner, begynner jeg å få ikm-panikk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe,,,kjenne den jaaa!! (hadde eg el? eller...hadde eg kanskje el då? eller va det då? oii..ka om det va då!?)

Men dei smertene du følte det kan ha vært bevegelsene te egglederen og f.eks...eller at det va ingenting som helst :P Hehe...men sånn i praksis så e det ingen fasit på når en teste positivt etter el og evt. festesmerter. Det bare fortelle når hcg begynne å bli produsert. Mange som ikkje teste positivt før 1 uke over ikm...egget e jo nødt å ha festa seg før den tid...hehe. Me e bygd forskjellige, så det e så individuelt kor mye hcg som skilles ut i urinen vår..

Skrevet

Høres mer ut som EL var 11. og at det kan ha vært festesmerter du kjente den 15. Da var vel IKM-dagen i dag, men noen tester ikke positivt før flere dager etter IKM. Vent et par dager og test igjen. Hvis du mener EL var den 15. kan sædcellene fint overleve. Har lest at de kan overleve i 6-7 dager. Men hvis du hadde negativ EL-test den 12. tyder det mer på at du hadde det før det.

Skrevet

Jeg har lest at man kan både ha el-slim og el-smerter både før,etter og under el. Trenger ikke være at du har el akkurat da. Jeg tror nok dere hadde sex da dere trenkte det, men er jo mye som skal klaffe alikevel. Krysser fingrene for at tanta holder seg unna, og at spiren sitter:) Noen tester ikke positivt før en stund etter ikm...

Skrevet

Takk for svar, snupper;o)

Vil bare sååååååå være gravid nå.. hehe.

En ting til.... jeg har ikke engang INNBILDTE symptomer engang.. så dumt. Det er jo symptomjakta som har fått dagene til å gå fra el til ikm....(gremme..)

Inntil videre får jeg vel late som billigstavene tar feil og at det er en liten spire der likevel...hehe

good luck U all...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...