Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg er aller mest spent på denne gangen er om vi skal ha gutt eller jente. Vi har to deilige gutter fra før så det er ikke fritt for at det jo hadde vært ekstra gøy med ei jente da :-) Kinesisk kalender sier jente, og vi har gjort alt som skal til ifølge diverse nettsider; sex lenge før EL og annenhver dag, ikke orgasme. Så får vi se, jeg har INGENTING imot en skjønn gutt til, ikke misforstå. Akkurat nå er det så nyss at jeg bare krysser fingrene for at alt er i orden og at han/hun klamrer seg fast..

Uke 5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kinesisk kalender sier jente på meg også. Har en gutt fra før. Noen sier at dersom du har lyst på noe søtt er det gutt og noe salt er det jente. Husker jeg spiste mye sjokolade under forrige svangerskap, denne gangen har jeg ikke lyst på det i det hele tatt, nå har jeg bare lyst på chips, lakrisal, bacon og andre salte ting...Blir spennede å se...

Skrevet

håper på jente vi og. samboer har 1 av hvert fra før av. blir selvfølgelig glad om det er gutt også, viktigeste er jo en frisk og fin baby. men hadde vært moro med jente siden jeg er siste jenta i familien på mammas side. så alle 5 oldebarna til mormor er gutter og tipp oldebarnet hennes er gutt. mamma sier at ho har jente følelse nå da, samme sier ei venninne, så blir spennende å se

Skrevet

Det kinesiske kartet har ikke stemt på meg med hverken 1. eller 2.mann. Vi har en jente og en gutt fra før, og denne gangen tror jeg vi får jente igjen, for jeg er så kvalm. Det var jeg ikke da jeg gikk med sønnen vår.

Skrevet

Jeg har en magefølelse på jente. Kartet sier også jente på meg. Jeg har en gutt fra før og kartet stemte da også

Skrevet

Har ei jente fra før, så kunne godt tenkt meg ein gutt :) I følge kartet så stemte det når jeg fikk jenta å denne gangen sier det gutt.. så vi får vente å se..

Men det viktigaste er at babyen er frisk :)

Skrevet

Jeg har gutt fra før og tror litt på jente denne gang. :)

Vet ikke hvorfor egentlig...

Skrevet

Vi har to gutter fra før, og kalenderen stemte på begge to. Denne gangen sier kalenderen at det skal bli jente.. innrømmer gjerne at jeg ønsker meg ei jente..

Skrevet

Jeg aner ikke!! Men kinesiske kartet sier jente igjen, og det stemte sist.. Så vi får vente i spenning helt til januar regner jeg med. Ville ikke vite kjønn sist, og tror ikke vi vil det denne gang heller. Det er ekstra spennende da synes vi!:)

Skrevet

Tror vi venter jente igjen - magefølelsen forrige gang med at vi ventet en jente stemte, men det stemte ikke med det kinesiske fødselskartet. Tror det blir en jente denne gangen også jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...