2 Hærligheter! Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 DET har jeg...Vannvittige mareritt!! Off... Så idag gikk jeg til innkjøp av en drømmefanger.. Hihihi... Litt troende da Så...Fusj-bort med alle stygge mareritt!!
Johan Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Ikke så mye mareritt, men utrolig mye syke drømmer. Mye erotiske drømmer, selv om jeg egentlig ikke har noe særlig sex-lyst... Sært!
2 Hærligheter! Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 hehe Kunne heller hatt erotiske drømmer enn disse marerittene..
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja, går mye i mareritter her om dagen (natten).. Ofte brutale mareritter hvor jeg holder på å dø eller mareritter hvor jeg holder på å ikke rekke en eller annen (ofte livsviktig) transport. Veldig rart siden jeg er så rolig og egentlig bare storkoser meg som gravid. Er ikke enn gang stresset over fødselen - allikevel våkner jeg ofte midt i natten og er helt knust over et eller annet som jeg har drømt. Begynner å bli slitsomt snart!
Kari K. med to søte små Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg drømmer også mye rart. Fæle maretitt. Men også mange rare seksuelle drømmer. Og tidligere ekser, partnere, og personer jeg har vært betatt av. Snedig greier. Våkner av å til mer sliten enn uthvilt:P
Frkroosa Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Heheh fint å se at det ikke er bare meg med disse drømmene\marerittene! Drømmer så mye rart, helt syke drømmer som at jeg før ungen, men da er den enten 15cm lang, eller et år gammel når den er født, eller at det ble en katt!! :s
Nie Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Bra det ikke bare er meg som får kattunger, da. x) Drømt flere ganger at jeg skulle få 8stk og at jeg går 3 uker over tiden (tror kanskje det kan kalles mareritt?), men at de to guttene (2 gutter og 6 jenter som gjemmer seg i magen i denne drømmen) kommer vandrende ut i løpet av de tre ukene, bare for å hilse på, hvorav de går inn i armene mine, legger seg ned i hver sin armkrok og blir til kattunger. Særs forstyrrende.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 hehehe.. jeg drømte også at jeg fikk kattunger! men de var både blå, grønne og rød i fargen og ettersom de vokste seg større ble de til søte babyklær.. hehehe...
Cecelia & jentene Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Drømmer mye rart ja...jeg drømmer om at flere fly styrter rundt om i byen....hvis jeg drømmer om sambo så har det med andre jenter å gjøre. Så han har faktisk fått kjeft et par ganger midt på natten..eller han må trøste en gråtkvalt gravid drømmer...hehe. Også kommer babyen ut av magen og går med engang... mye rare greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå