Full house Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg spør dere. Øsker mange svar her, og er ikke ute etter å ha "rett", men å høre forskjellige meninger. Min datter på 11 år er svært glad i å danse. Og hun er forferdelig flink, har en enorm rytme. Hun har vært slik siden hun sto på bena, og tiden hennes går med på egenkomponerte danser, og danser hun ser på tv. Nå er det slik at mannen min liker ikke dette. Han synes hun danser for "voksent". Ta foreksempel den hun danser nå. "Single ladies" med Beyonce. Hun kan den helt perfekt, og jeg synes det er kjempemoro å se på, siden det er en vanskelig dans. Men mannen min hater vrikkinga, og mener at det ikke tar seg ut at ei så lita jente danser slik. Så hva mener dere? Bør barn i den alderen skånes fra kanaler som MTV og Voice, slik at de ikke blir preget? For det blir de jo!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Nå har jeg sikke sett videoen du henviser til, men dans er en sunn interesse. Så så lenge hun ikke beveger seg ut på stripping så synes jeg dere bare skal oppmuntre henne. Selv om hun utfører de samme stegene og bevegelsene som Beyonce så ser det helt anderledes ut på en liten jente. Sexy på Beyonce ser bare imponerende ut på et barn. Beyonce har former, pupper og ansiktsuttrykk som understreker dansen på en helt annen måte.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Er nok det at mannen din liker den vrikkinga på beyonce,og ønsker han kunne ha henne under seg :-) Men han tåler ikke at jentungen danser sånn blir for dristig ,greit at andre gjør men ikke han s datter typisk mannfolk
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Nå er jeg helt for at barn er barn og la dem utfolde seg fritt, men samtidig så er ikke samfunnet slikt. Og dansen den inneholder en stor del vrikking og slikt, det kan vel hende andre finnet det enten støtende eller syke mennesker finner det opphissenden. Så hadde latt henne holde på men ikke fremfor hvem som helst.
Full house Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Til deg som svarte nr 1, som jeg skulle sagt det selv! Jeg er helt enig! :-) Til deg nr 2, hvem hadde ikke ønsket å ha Beyonce over seg, hehe. Nå er ikke mannen min noen fan altså, han er av gammelsorten som ikke liker slik dans i det hele tatt. Han sier rett ut at han synes det ser tåpelig ut. Synd synes jeg, for jeg synes det er moro å se på de som er flinke uansett hva slags dans.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 nei hun trenger ikke å skånes:) er nok bare pappan som syns det er ubehagelig å se datteren i så sexy dans.. kan forstå han å da,hehe.. men det er pappan som har et problem her da, ikke jenta:) han må bare lære seg å godta at sånn er hun!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå