Venter nr 2:)) Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hva bruker dere til å barbere dere med i armehulene?Jeg har så lyst å bli hårfri der..Men med vanlig høvel og skum så bli de liksom hår igjen dagen etter..Og så får jeg slik røde nupper de. Desperat etter tips her!! Hva bruker dere ??
It's all about me Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Jeg bruker Intuition. Tidenes beste oppfinnelse for oss som barebere armer, bein og der det ellers trengs. http://intuition.no/
Sol Skippertaksdronning Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 bruker den intuition-høvelen jeg. da trengs ikke skum:) blir så smooth så
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Frokostquiz.. Får man kjøpt den i butikken eller kun på nett? Hvor mye koster den? Fant ingen pris..(mulig jeg har oversett men)
* 5 om dagen * Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 den bruker jeg også, den er helt super. kan gjøres,eller bør gjøres i dusjen,slipper ekstra såpe...enkelt og greit :-)
It's all about me Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Det er kun gjennom denne nettsiden en kan kjøpe den. Du bestiller først en prøvepakke med holderen og et eller to blad som kun koster 39,. i porto. deretter får du hver fjerde mnd 6 nye blader. Sakser litt fra siden dems: "Som abonnent mottar du 6 stk refills med blader, såpe og lotion hver fjerde måned. Pris pr. refill: kr 39,-. Kun kr 18,- kommer i tillegg for porto og ekspedisjon pr. forsendelse." Men du kan fint melde fra på forhånd om du ikke trenger neste forsendelse....eller avslutte når du vil.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Oki..Takk:) Trodde jeg hadde oversett noe siden det var så billig, men da skal jeg jammen prøve det også Takk takk:)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 jeg bruker også den!! det er definitivt den beste høvelen!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Dette høres jo flott ut! Den skal jeg prøve også.
Venter nr 2:)) Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2009 Var visst mange som var interissert i å vite dette:)) Tusen takk for alle svar!! Da her jeg også bestilt meg denne:)) Ha en god og hårfri sommer:))
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg også bruker den, og er VELDIG fornøyd )
Granny Weatherwax Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Ok, da har jeg også bestilt en prøvepakke, er en sucker når det gjelder ting som er nesten gratis og som kan avbestilles etterpå :-) Men bare et spørsmål: Jeg bruker Venus til å barbere meg med, og har egentlig aldri hatt problemer med dette? Greit nok, håret kommer tilbake, men bruker det jo hver dag i dusjen, så det er jo ikke noe problem? Ser mange skriver at det er så kjapt med den nye pga at man kan ta det i dusjen, gjør ikke alle det? Jeg såper meg inn med dusjsåpe og gjør det jeg må mens jeg er innsåpet. Har aldri vært sår eller noe, selv om jeg ikke bruker barberskum.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Samme her. Bruker også Den til Gilette, Venus, og tar det i dusjen når jeg er innsåpet. Bytter blad etter ca en gang i uken. Er verken plaget med tørr hud eller noe særlig med nupper så lenge det ikke går for lang tid mellom hver gang, men håret vokser jo ut igjen fort da.
It's all about me Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 På denne sitter såpa på selve høvelen. hele prossessen kjennes ut som om du bare lar et såpesykke gli over huden. Så det er ikke bare raskt og enkelt, det er behagelig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå