♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 med ei jente som fyller 2 år. Både jeg og pappaen har tatt oss fri på bursdagen hennes. Vi tenkte vi skulle ta henne med på noe som hun virkelig kommer til å synes er morsomt, men hva? Vi bor i Oslo..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 en øde strand, hvor dere tenner bål og grille og bader, bare dere tre?
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Bade...brrr..det tror jeg er litt kaldt, selvom jenta mi hadde elsket det... Lekeland er jo en god ide..Har du vært på noen spes. i Oslo eller omegn?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 det er jo knallvær. og innelandsvann er vel ikke så kaldt? kan jo fiske og tenne bål osv uten og bade også. det er et fint lekeland ved sofimyr. det heter hurlumheihuset. men da må dere jo litt ut av oslo. tar 30 min med buss fra sentrum. sist jeg var der var det bare åpent fra onsdag til søndag
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 Da skal jeg sjekke ut hurlumhei:) Får håpe det evnt. er oppe på mandager også... Takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå