******* Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Sist jeg hadde mensen for litt over 4 uker siden hadde jeg en kjempeliten blødning, kun 2 dager og minimalt (tror d var mensen ihvertfall). Vi hadde sex 2 dager etter disse blødningene og var uheldig med prevansjonen. Tok da en angrepille etter ca 2 døgn. Fikk ikke kjøpt før. Nå fikk jeg da mensen igjen trodde jeg. Kunne ikke fyllt opp et truseinnlegg engang, og kun litt brunlig spotting. Kun over et par timer, deretter ingenting. Sitter derfor og lurer fælt, tror dere jeg kan ha blitt gravid likevel? Er ikke helt klar for den tanken har to barn på 7 år og en på7 mnd. Tør ikke teste jeg altså..........hva tror dere?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Du kan ikke gjør annet enn å teste, kjære deg. Jeg testet positivt for halvannen uke siden (hadde ikke fått mensen igjen etter fødsel), og er i dag ca 7 uker på vei. Jeg har forresten også en på 7 år og en som blir 8 mnd til helgen. :-) Håper testen viser det du vil den skal vise! Lykke til!
******* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg vet jo at jeg må, men gruer . Vi har egentlig sagt stopp ved 2, så derfor valgt vi å ta en angrepille isteden for å vente å se om jeg ble eller ikke. For ble jeg gravid, tar jeg det ikke bort . Kjenner at jeg er litt nervøs . Takk for svar! Lykke til med nr 3
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Takk for lykkeønskning! :-) Hvordan gikk det med testingen?
klovnebukse Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg måtte ta angrepille en gang, og mensenen min ble rett og slett helt jævlig! Blødde i hytt og pine, noen ganger masse rødt mens noen andre ganger litt brunt. Hadde du helt regelmessig mensen før du tok angrepilla da? Bare spør siden du har en på 7 mnd.
Mammapudding Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg fikk også mye krøll med mensen i flere mnd etter at jeg hadde tatt angrepilla. Men du må nok teste for å finne ut av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå