Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Eller er det noen som ikke skal si noe?? Hva er vanlig?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Er ikke vanlig at bruden holder tale, men tror det er mange som lager sang. Vi skal ha hverken taler eller sanger i det hele tatt, så jeg slipper unna:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 jøss, er det flere av oss som ikke skal ha noen taler eller sanger? Fikk nesten kjeft fra ei perfier slektning av min kjære da jeg sa det - for HUN hadde syntes det var SÅÅÅÅ kosleig da HUN gifta seg. Men vi skal presentere alle gjestene, og ha et ellers ganske laidback bryllup:)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Vi har sagt at vi ikke skal ha "bryllup", bare feire at vi gifter oss...;=) en vesensforskjell som dermed gjør at vi slipper unna alt man "MÅ" når man har bryllup. Vi skal ikke ha noen sanger, for det liker ikke VI, vi skal ikke holde tale til hverandre, eller ha fastsatte taler, vi har bare sagt at de som ønsker kan holde en liten tale (f.eks min søster og hans mor har meldt fra allerede) Det viktigste er at man får SIN dag, slik at du også om 30 år kan mimre om hvor fin deres dag var:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå