Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her :)


j29

Anbefalte innlegg

Har fått 4 positive graviditets tester så nå er jeg helt i hundre her. har regnet ut terminen til 1. feb. Så da håper jeg alt går bra denne ganga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg også :) dette er jo så fantastisk gøy, går rundt med sommerfugler i magen hele dagen :) skulle ønske tiden kunne gått litt fortere så jeg snart kan fortelle det til folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere jenter!!! Så spennende!

 

Jeg testet positivt idag, tatt 3 tester:):):) Har termin 6 feb. Kan nesten ikke tro det! Har vært gjennom prøverør og mistet på det første forsøket. Nå er det vårt andre forsøk, så nå håper vi det klamrer seg fast! Har fått satt inn to fryseegg, så en liten mulighet for tvillinger!!!:)

 

Håper vi kan følge hverandre på ferden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-) Håper det går bra denne gangen :-) Gøy at det begynner å komme litt folk her nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei eg får melde meg inn her eg og;) testet positivt i dag, og venter mitt første barn 8 feb:) spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Gratulerer alle dere andre med graviditeten!

 

Jeg er selv gravid og venter etter utregningskalkulator en liten gutte -eller jentebaby den 9. februar, er så glad og spent!

 

Det er mitt første barn, og merker jeg er blitt glad i spiren allerede...Skremmende for vet jo at de første mnd er litt usikre, men klarer bare ikke la være å juble inni meg av glede! Har bestemt at spiren skal vokse seg stor og frisk de neste 9 mnd, sånn er det bare;-)

 

Håper og tror at vi holder kontakten her inne de neste mnd da:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer alle sammen :)

Eg testa positivt i går og venter nå mitt første barn!! Kjempe kos :) Har termin 20 Februar!

Er spent og gleder meg kjempe masse:-)

 

Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også :) Kan love deg du ikke er den eneste som er spendt og gleder deg :) Er utrolig spennende dette her. Jeg gleder meg masse til magen kommer og alt dette her, men må inrømme jeg er veldig utålmodig og synes alt tar lang tid :P Har du fått noen symptomer enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også mitt første barn i februar=) testet først positivt i går, men kunne ikke helt fatte at det var skjedd. så etter få timer søvn i natt, bar det på apoteket, etter fler graviditets tester, og alle viste positivt=)

Jeg er som dere andre veldig spent og håper alt kommer til og gå som normalt=)

Gratulerer så mye til dere andre.. Vi går en spennende tid i møte nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja er kjempe spennende:)) Nei har ikke så mage symptomer enda, litt voksesmerter nede i magen, men ellers ingenting! Du da?

Er helt enig, tar allfor lang tid ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått en del symptomer jeg og er egentlig strålende fornøyd med det, er vel et godt tegn :) Men må inrømme at det skal bli godt når kvalmen gir seg bittelitt så jeg orker å spise normal mat :) Utenom kvalmen så synes jeg ikke de andre symptomene er noe plagsome. Og så er jeg kjempe fasinert av alt det rare som skjer inni magen :) Nå er det heldigvis bare 4 1/2 uke igjenn til de magiske 12 ukene så da går det jo ann å slappe litt mer av og bare nyte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...