Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Vi har tenkt å kjøpe en god bæresele å ha i Thailand. En som er stødig,god og ikke for varm å bruke. En fordel om den ikke tar så stor plass heller. Har dere noen forslag? Det er jo en jungel av bæreseler der ute..
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2009 Glemte å si at jenta vår er 11 måneder når vi reiser..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Hehe, det har vært MANGE tråder om dette her inne i det siste, så hvis du vil lese mer om saken, er det bare å bla seg litt bakover på sidene her! Kan nok en gang få anbefale Manduca-selen, den er enkel i bruk, supergod å bære i og babyen elsker den.. Sjekk ut mer info her, http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=126_258
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Ja, jeg så det.. Hehe.. Manducaen er vel den som har blitt mest anbefalt her inne ser jeg.. Tror du den vil være bra på tur i varme Thailand? Kommer nok til å bruke den masse her i Norge også! Har så lyst å bære hu mye mer.. Men hun er så tung nå.
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Nå får jeg stole på det jeg har lest, og det at den blir så anbefalt på det varmeste. Hehe.. Så jeg bestilte like godt en jeg nå. GLEDER MEG!! Jeg var kanskje litt dum, og bestilte i LeJardin Noir, upraktisk med hvit. Men så fin den var
Yo&La+spire Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Å, den er så fiiin! (prøver å overtale mannen, men han vil heller ha kjedelig helt svart...og siden det blir mest han som skal bruke den (fordi eg har 10 andre bæretøy fra før, så må han få velge...) Du kan nok bruke den leeeeenge enda! Jenta vår er over 2 år og vi bruker ergoen enda (det er den som skal selges nå til fordel for en ny manduca) Visst det blir varmt kan det hjelpe å legge en gulpeklut mellom den som bærer og barnet. Da blir det ikke så klamt (varm hud mot hud blir litt klamt visst det er kjemevarmt). Men vi har brukt vår ergo i sør-amerika og det gikk helt fint;)
Gjest yrild Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Digger også Manducaen min, men nå har jeg veldig lyst på en sånn en: http://titt-tei-meitai.blogspot.com/
sommer2012? Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Ja, det fins en haug med bæretøy, jeg har Ergo og er antakelig like fornøyd som de andre med Manduca.
Hulda77 Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Sikkert ikkje så stor skilnad på dei ulike formsydde bæreselane. Sjølv har eg Beco butterfly II. Har fortsått det slik at Beco er annleis enn dei andre ved at det er tøy mellom baby og bærar (så blir det ikkje så varmt). Også går det an å putte baby oppi før du tek på selen, går også an å ta av selen med baby oppi og f.eks. gje til pappaen (akkurat som var det ein ryggsekk). Dette med tøy mellom eller ikkje, veit eg ikkje heilt sikkert. Har lånt bort selen min akkurat nå, og dum som eg er p.t. (føler at IQ, oppmerksomhet og hugs har gått nedover nå som eg går heime med baby..), hugsar eg ikkje heilt. Men liker i alle fall Beco'n min
månestråle32 Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 synes Ergo er toppers!! har prøvd beco, men den er så vanskelig og tungvind ¨regulere stroppene på. Spes for meg som har to barn i forskjellig størrelse og bytter på å bære dem. Tenker at det må bli varmt i en eller annen bæresele uansett siden de er nokså tett på kroppen! Bæremeis vil ikke være så varm, men tar jo masse plass Jeg bruker Ergoen min til gutten på 5 mnd og til jenta mi på 22 mnd og den er kjempegod å bære med!!!
Yo&La+spire Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Vil bare legge til at eg synes det er stor foskjell på de ulike formsydde eg da...Manduca har f eks regulerbar rygg, noe eg synes er greit visst man skal bære nyfødt og toåring om hverandre. Man blir sikkert mer eller mindre like fornøyd med alle, men det er også de som elsker en og hater en annen;) Kommer vel ann på hvor nerd man er, hehe....hvor mye man bærer og hvor lettvint man vil ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå