Piken på landet Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Skal feire snuppas 4 årsdag ute, skal være kjempevær. Det kommer 12-13 unger. Ser for meg at det kan bli mye kamp om dukkevognene, trampolinen og trøtraktorene, så jeg skulle absolutt hatt noen leker/aktiviteter som fenger. Noen med forslag....?
elskerlivet Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Skattejakt Bro Bro brille Slå på ring Ringspill Botcha kaste ball i kasse spikre fast spiker i planke sekkehopp tenk på alle 17.mai aktiviteter og lag en rundløype er det flere voksne som hjelper til kan du dele ungene inn i grupper-- En annen lur ting for å både bruke litt tid og som jeg syns er kjempelurt i forhold til å få litt oversikt når de åpner pakkene er å sette alle i en ring, bursdagsbarnet begynner å snurre en flaske som i flasketuten peker på, den som flasken peker på, gir sin gave til bursdagsbarnet som hun åpner, og alle får sett hva hun får, så snurrer den som nå gav sin pakke, dette er kjempehyggelig, alle ser hva hun får og blir ingen kamp om hva hun skal åpne først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå