Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Ahhh...har jobb som resepsjonist, vi pleier å være 2stk slik at den ene kan gå til lunsj mens den andre sitter her. Men nå er hun andre frøkna i Paris og koser seg, mens jeg må sitte her i 8 timer i strekk uten matpause engang! arggg...vet jeg har krav på 30 min, men ingen andre som kan sentralbordet. Har med meg matpakke, men likevel, er stressende å svare tlf samtidig som man SPISER! også på en mandag da...den dagen det er flest tlf i uka. Typisk at det er fantastisk vær ute og jeg ikke kan ta med meg lunsjen ut.... hehe, trengte den...får se det på den positive siden, er vikar så skriver opp på timelsita at jeg ikke hadde lunsj så da får jeg betalt for en halvtime ekstra....o du salige glede
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Tid til å surfe på nettet haar du,da, så jeg synes IKKE synd på deg!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Du får huske at du skulle hatt betalt for 1/2 time MERtid (overtid dersom tariffavtalen sier det) når du har 8 timers dag og ikke kan gå fra, selv om du ikke var vikar. Også da skal også pausen regnes som arbeidstid. Og så får du tygge skivene "på stedet" mens du trøster deg med at det kommer litt ekstra inn på lønningskontoen mens du sitter der! Nok til å finansiere DEN lekre lunsjen i morgen....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 hehe sant det:p Men jeg synes fortsatt det er dritt å ikke få matpause, så driter i om du synes synd på meg eller ikke, måtte bare få ut frustrasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå