Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Han seier at det ikkje har noko med meg å gjer (sjølvsagt seier han det). Men kva i skal eg tru?! Han seier at eg er flott, deilig og alt, men at lysten ikkje er der. Kva er då problemet?! Sjølvsagt trur eg ikkje på han då, at han vil ha meg, men ikkje vil ha meg seksuelt. Høyrast heilt latterleg ut! Han er ikkje deprimert eller noko slikt, manglar kun sexlysta.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Det er vel med gutter som med jenter at sexlysten går i sykluser. Noen ganger har man lyst både tidlig og sent. Andre ganger er det det siste man har lyst på. Hvorfor skulle ikke menn også fungere sånn? Sexspalten i KK inneholdt nesten alltid spm fra en frustrert kvinne som hadde en mann med lite sexlyst (dvs mindre enn kvinnen). Men dette er kanskje noe som ikke snakkes så høyt om? Men jeg tror det er like vanlig som at kvinnen sier nei. Så ta det med ro. Det er ikke deg. Det er bare sånn det er. Men husk ikke mas så mye om det for da gjør du det værre. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Kanskje han spiser borte? Har du avvist ham ofte?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Herrejemini, er det mulig...?? Det er faktisk ikke sånn at alle menn har veldig lyst på sex, det er en myte. Min mann har overhodet ingen sexlyst og vi har oss 1-2 ganger i mnd og da vet jeg at han gjør det for min skyld. Alt fysisk fungerer men han kan være opphisset fysisk (ha ereksjon fordi jeg koser på ham) men hjernen vil ikke. Han er lei seg for at det er sånn og skulle ønske han var interessert i det, men sånn er det. Andre perioder kan det være bedre med en frekvens på 1-2 ganger i uka, han kan ikke styre det. Kan selvfølgelig hende mannen hennes er utro men er litt drøyt å gå rett til den konklusjonen. Menn er ikke sexgale dyr, ikke alle i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå