Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Han seier at det ikkje har noko med meg å gjer (sjølvsagt seier han det). Men kva i skal eg tru?! Han seier at eg er flott, deilig og alt, men at lysten ikkje er der. Kva er då problemet?! Sjølvsagt trur eg ikkje på han då, at han vil ha meg, men ikkje vil ha meg seksuelt. Høyrast heilt latterleg ut! Han er ikkje deprimert eller noko slikt, manglar kun sexlysta.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Han får ikke lystene sine stimulert en annen plass?..... bare en tanke...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Sex har etterhvert svært lite med utseende å gjøre, om man er et par. Depresjon kan være veldig vanskelig å se. Problemer på jobben er nr én, mulig det har skjedd ting han er for stolt til å snakke om/ vedkjenne seg, om han har gjort noe feil, e.l. En annen ting er stress. Mye tanker i hodet, og instinktivt kutter kroppen ut sexlysten for å "bli ferdig" med andre forstyrrende elementer før man kan sette arn til verden og få overskudd til det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Damer kan miste lysten helt plutselig... Ingen som med engang kommer løpende og roper UTRO da!!! Hvorfor kan ikke en mannmiste lysten?? De har jo hormoner de også vet du.. Det er sikkert bare en periode... Ta vare på han, kyss og klem litt UTEN å presse til sex.. La ham få ta initiativet, men la han vite at du er klar når han er det.. Med andre ord, gjør akkurat som du ville forventet at han gjorde dersom du mistet lysten!
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Mannfolka er så simple lagd at har de ikke lyst så kan det være fordi de lurer på hvor mange lengder panel han trenger for å dekke veggen på gjesterommet, eller rett og slett er trøtt--- vi jenter er litt mer kompliserte og skal liksom ha en negativ vinkling på alt. jo mer vi maser jo mer gretne blir de! har han ikke lyst så hold på litt selv da vel, så kanskje han blir litt revet med alikevel
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 mye å tenke på kansje? treffer ei annen ? kan være flere grunner
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Jeg lurer også! Min har ikke plutselig mistet den, men egentlig aldri hatt noe særlig sexlyst. Ikke i den forstand jeg er vant med fra før! Men nå er det ærre enn noen gang! Har sex kanksje 4 ganger i året. Jeg tror han er deprimert, men det avfeier han. Jeg begynner å lure på om jeg må leve i sølibat resten av livet.. Er det ikke normalt at mannfolk har lyst stort sett hele tiden uansett hvordan forholdet er?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg har en mann som alltid har hatt lyst, han kunne finne på å dra ned buksa mi hvor som helst i huset, bare han visst at vi var alene. men det har forandret seg i det siste. Nå er jeg gravid, og da jeg sa at vi måtte ha mye sexden siste tiden, for det skulle hjelpe modning.... det var han hoppende glad for, gjerne flere ganger for dagen. Men da vi kom til den tiden, så var lysten dabbet av, vi har barn fra før, så han har sett med høygravid flere ganger. Men jeg tror nok mye har med jobben å gjøre. Han har et ganske stort annsvar på jobb, og prater mye jobb.... jeg orker ikke høre etter, bare later som.... det blir nok kan du si. Han sitter for lenge oppe om kvelden, og blir derfor trett, og ingen overskudd. Så den modningen jeg ønsket hjelp til den kan jeg bare se langt etter. Og denne uken passet det dårlig at de lille skulle komme også, mener han, for han hadde så mye å gjøre på jobb, at det paset dårlig å "skulke" jobben.... hallooooo her sitter jeg å sliter med vondt bekken, og så vondt i ryggen at jeg knapt greier å gå på butikken å handle, og er trøtt og lei, men for han er jobben viktigere.... Det var ikke meningen å skrive så langt.... skrive mine plager.... men jeg ville bare si, at det kan være trøtt og jobbfiksert periode i livet hans?? Det er det vertfall her. Og man føler seg fort lite atraktiv.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Kanskje fiffe dere opp litt slik at mannfolka tenner litt på dere.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Steroider! Det ødela hele forholdet vårt... Men det er nok bare min x-samboer som er så dum at han begynner med noe sånt..!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 fiffe seg opp???? Hvilken verden lever du i da???? ALLE opplever at lysten svikter til tider.. Det er bare det at når det er damene som avviser så er det helt naturlig, så blir de helt fra seg om mennene gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå