Gå til innhold

Jeg har født =)


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

I skrivende stund, er lillemann rukket å bli 18 dager gammel... Tida går så alt for fort :P

 

Hadde termin 28 april, og hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge... 3 uker før termin, var jeg helt moden, og hadde 2-3cm åpning...

Dagene mot termin gikk sakte... Men enda flere dager skulle det visst gå... 8 dager over termin ringer jeg til gyneklogen min på sykehuset (har gått i samtaler hele svangerskapet pga en meget traumatisk fødsel forrige gang med dattera mi på 4380g. Hatt vekst-estimering en gang pr mnd, og planen var at jeg skulle få keisersnitt om babyen var lik i str, eller større. Dagen før termin var de 2 stk som estimerte han til 10% over gjennomsnitt, dvs litt i underkant av 4kg)

Fikk da ny vekst-estimering denne 8 dagen over termin, og det er jeg veldig glad for. Der skjulte det seg en plugg som plutselig var 25% over gjennomsnitt... Da raste min verden ja... Jeg sa ifra om at jeg da ville ha ks, og det var greit! Dette ble satt opp dagen etter.

7 mai kl.09.04, kom "lille" Leander til verden. Han var 4690g, 53cm, og 38 i hattestr.

Er utrolig glad for at et ble ks, og jeg sitter igjen med bare positive opplevelser. Var fort på beina, og vært superfrisk etterpå =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...