WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Til Matilda min Nå sitter jeg og hører på at huset er stille. Pappa og du er i barnehagen, din første dag der. Det betyr at et år snart har gått, ditt første leveår. For en forandring du har vært igjennom, fra den lille hjelpeløse bylten som ble lagt på magen min den nydelige junimorgenen for snart et år siden, til den lille store skravleskøyeren du er nå. Vi har vært sammen hver eneste dag, hele tiden. O g nå når du skal begynne i barnehagen, ble det med ett så underlig stille her i huset. Og jeg tenkte; ”nå er det slutt. Nå er det over.” Men det har jo bare så vidt begynt. Det er nå du skal ut i verden. Lære alt du behøver, alt du trenger for – om noen år – å løsrive deg fra meg og pappa. Slik både du og storesøster skal. Vi har dere bare til låns, må vite. Å få deg, lille skatt, var helt fantastisk. Du er så inderlig god, så vakker, så morsom, så temperamentsfull og tydelig at det nesten gjør vondt, og så tillitsfull. Jeg er overbevist om at du kommer deg akkurat dit du vil i livet. Jeg håper livet farer mildt meg deg, ingen mamma vil jo noensinne sitt barn vondt. Samtidig skal jeg være her for deg gjennom alle prøvelser jeg jo vet du vil møte. Det er disse som kommer til å gjøre deg større og sterkere som person. Vi er her for deg, alltid. Dine deiligste små koser og tegn til oss om at du vet du er elsket er så herlig å få ta del i. Tenk at det var nettopp du som kom til oss. Du er verdens nydeligste lille, store lillesøster. Og jeg ville bare ønske deg lykke til på din store reise, som det ble tydelig at du har så smått lagt ut på - nå når huset med ett ble så stille. Hilsen Mamma.
cherry coke Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Dette var vakkert WF=) Har akkurat samme tanker om min egen datter, hun betyr alt for meg og jeg elsker henne så mye at hjertet mitt står på spreng!;-)
*tybber* Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Så nydelig! Så flink du er til å sette ord på følelsene dine.
*Timulia* Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Og der triller tårene ja, he he..... nydelig skrevet, gikk rett i mammahjertet mitt!! ta vare på det, så hun kan få det når hun blir større!!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Skal ta vare på den ja ) Tenkte å skrive det inn i "brev til deg på ettårsdagen"-siden i "Boken om meg" som hun har fått. Må bare føye til et par ting ;o)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Åh.. nydelig skrevet :-) Og med det knallfine navnet er hun helt sikkert helt nyydelig :-D
lanoforliten Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 For noen nydelige ord til datteren din. Jeg sitter her med rødsprengte øyne og maskaraen langt nede på kinnene.. Har aldri sett så sentimental jeg har blitt etter jeg har fått barn. Godt ikke mannen er hjemme........... huff!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2009 Hun er selvfølgelig helt nydelig: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/551987 Og tusen takk for navnekompliment Kapabel ;o)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Så utrolig skjønn, da, skikkelig glimt i øyet - en ordentlig liten Matilda, det der, ja! :-) Forresten er det litt dårlig gjort å legge ut bilder av så skjønne små når jeg sitter nedgravd i studier og bare blir mer og mer verpesjuk :-P
du og jeg og vi to Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Det var nydelig skrevet - til ei nydelig jente. Og du har helt rett - det er nå det fortsetter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå