3barns-mamma <3 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 jeg sitter nå her å lurer på om jeg kan være gravid?? jeg har kobberspiral, men mange tegn på at jeg er gravid:p jeg er ofte kvalm, føler meg helt utslitt( sovner på sofaen, og lysst å sove hele tiden) akkurat nå sitter jeg har å føler jeg har mensen, uten å ha det:p har mensen smerter i magen ( hadde eggløsning ca 18mai) så skal ikke ha mens før i begynnelsen av juni. I forgårs når jeg kneip på brystvorten så kom det ut litt gulhvit væske, opptil flere ganger. Dette har jeg jo ALDRI ellers. Har to gutter fra før (6 og 4,5år). Jeg føler jeg tisser ganske ofte også, kan våkne midt på natten av at jeg føler blæren skal sprekke:p hehe, dette er heller ikke noe problem til vanlig. Og for å ikke snakke om halsbrannen, den er kommet, hadde det spesielt i går kveld når jeg var lagt meg. Så var det livmortappen.... den ligger ganske høyt oppe, bakovervendt, men det kjennes ut som den er liksom delt i to ( litt vanskelig å forklare) den er tett lukket igjen, myk på framsiden og hard på baksiden liksom, akkurat som bare ene delen av livmortappen henger litt mer ned en den på andre siden av gropen:p og denne er ganske myk, har aldri kjent den sånn før..... noen med erfaring her?
3barns-mamma <3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2009 må ligge til at jeg hadde en bitteliten blødning for ca 2 dager siden, og det har jo slått meg no at det kan ha vært festeblødning:p
rosa76 Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Hei! Kejnner ikke til livmortappen min på samme måte som du..så der er jeg ikke til noen hjelp. Ellers høres det jo veldig ut som gravid-symptomer du har. Løp og kjøp en test da vel! kan sikkert bli gravid med kobberspiral, som ved alla nnen prevansjon:-)
3barns-mamma <3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 tør ikke kjøpe test, for den blir sikkert negativ uansett siden jeg ikke skal ha mens før om en uke:p men lurer litt på om jeg skal prøve med en el test?? har hørt at denne kan brukes også som graviditetstest... men jeg har jo aldri skjønt meg på hvordan man ser om el-test er positiv eller ikke:P
suniva Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 heisann! har jeg vær deg har jeg tatt en test nå,med så sterke symptomer så vil jeg tru det slår ut på en gravidtest. selv ble jeg gravid med kobberspiral ca 1 år etter jag satte den inn,så det er fult mulig å bli gravid med den ja dessverre
3barns-mamma <3 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 har hørt om mange som har blitt gravid med kobberspiral, men man tror jo aldri at det kan skje med seg selv:p hehe kanskje jeg skal gå å kjøpe en test likevel:p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå