jamm Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hva har barna på seg når de leker ute for tiden? Lillemor på 1,5 år sitter mye i sandkassa, og fyker ellers rundt omkring og utforsker alt mulig, Har vanligvis hatt på henne regnbukse/gummibukse pga hun blir ganske skitten, og det er ofte vått i sandkassa og ellers på bakken. Men nå begynner det å bli så varmt... Regnbuksa puster vel ikke noe særlig, og jeg er redd hun blir klam og varm inni der.. Til tross for at hun bare har strømpebukse under. Har av og til hatt på fleecebukse eller dongeri, men den blir jo våt.. Har sett vårdresser i butikken, men er de noe bedre enn regnbukse? Syns også de ser varme ut... Gode råd mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Har bare pleid å ha på dongeribukse, evnt strømpebukse under hvis det er overskyet. blir jo møkkete, men vokser så fort ut av klærne allikevel at det er greit å få brukt klærne skikkelig. Er det veldig vått har vi regnbukse på.
beggeto Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 hei, jeg har også en frøken på 1/2 og sandkasse og utforsking i nabolaget (og barnehagen) høres veldig kjent ut.. Vi har kjøpt en tynn overtrekksbukse. Den er litt vannavstøtende så sand og sånn trekker ikke inn i buksa. Og så har den strikk under føttene. Tror jeg kjøpte den på lindex men husker at de hadde nesten lik på kappahl også. Er vel en mnd eller to siden da men. Denne er ihvertfall kjempepraktisk, bruker den stort sett hver dag, med strbukse under. Har også en tynn jakke som er litt vind/vannavisende. Med genser under tror jeg dette er akkurat passe nå for tida. (unntatt på det varmeste kanskje) Og så en tynn lue bruker hun.
Barbafin Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Vi bruker en tynn Navigare dress. Den er vindtett og vannavstøtende og akkurat passe lett synes jeg. Ikke var den dyr heller (tror jeg betalte 400,- på Obs).
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har kjøpt en veldig real overtrekksbukse fra H&M til mine små. denne har de hadd på uansett om det er overskyet eller strålende sol når de er i sandkassen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå