Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei jenter vordrende mødre...Hva skal dere i dag.??? Selv skal jeg bare en tur på jobben med sykemeldingen,kryper til korset siste 3 ukene,orker ikke jobbe fullt når jeg ikke får sove om natten.. SÅ skal jeg handle litt dere da??? Vaske vinduer? hihi Bare en tråd om annet enn slimpropper og avføring... Litt lei... ler
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 En god idè Jeg skla også vaske vinduer idag. Og kanskje få vasket litt klær. Orker jo ikke gjøre så mye om gangen, så greit å få gjort sånt på de dagene man ikke jobber. Og nå er det bare 8,5 vakter igjen før permisjon!!!!! Nedtellingen har begynt
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Hei hei.. I dag skal vi ha visning på rekkehuset vårt.. Så jeg skal vaske å skure å skrubbe og pusse=) Så håper jeg det kommer mangen interesserte som til slutt vil kjøpe dette.. Vi skal bygge hus og i mellomtiden skal vi bo hjemme på gården til foreldrene mine i "det gammle" huset der.. Hade vært greit å få flytte inn før fødsel=)
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 wow du hadde en spennende dag\dager i vente da bolle nr 3 i ovenen...Herlig da...Håper dere får den prisen dere ønsker...
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Hei Anita....Ja det skal bli spennendes å se i kveld=) Hvor mye redusert skal du gå de siste ukene da?? Jeg har vært 50% sykemelt i flere uker nå, og må si at det har vært utroliht godt.. Jeg har slitt med bekkenløsning i alle svangerskapene, men har faktisk vært best denne gang med redusert arbeidstid + jeg har gått til manuellterapeut og fått behandling...
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Hei turbotrollet..Jeg ser du har termin dagen etter meg.. Ikke lenge igjen nå=)
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 Hei.. Jeg har jobbet 100% hele veien,men møtte veggen nå..Så jeg er 100% fra og med i dag...Bekken rygg klarer ikke sitte 8 timer mer...Har presset meg mye siste ukene,for det er viktig ha noe gå til..Men nå er det stopp.. Trenger sove hvile når det passer meg nå kjenner jeg..Ble pluselig tung,bena trege osv..Har hatt ett supert svangerskap så langt,kan ikke klage,men jeg jobber i trygghetsalarmen og det er krevende,så melder pass nå... Ellers skal jeg nyte disse siste ukene... Hente krefter på en annen måte selv med plager*leR* Skal prøve få lagt noen gulver,malt litt,osv...Dagsturer
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2009 Hei.. Jeg har jobbet 100% hele veien,men møtte veggen nå..Så jeg er 100% fra og med i dag...Bekken rygg klarer ikke sitte 8 timer mer...Har presset meg mye siste ukene,for det er viktig ha noe gå til..Men nå er det stopp.. Trenger sove hvile når det passer meg nå kjenner jeg..Ble pluselig tung,bena trege osv..Har hatt ett supert svangerskap så langt,kan ikke klage,men jeg jobber i trygghetsalarmen og det er krevende,så melder pass nå... Ellers skal jeg nyte disse siste ukene... Hente krefter på en annen måte selv med plager*leR* Skal prøve få lagt noen gulver,malt litt,osv...Dagsturer
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Det er viktigt å lytte til kroppen og ikke kjøre seg helt tom.. Å du som har jobbet 100% så lenge, kan nå slappe av med god samvittighet=) Greit å få litt tid til å "reire" seg til på slutten.. .. Når har du termin??
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2009 8\7..... tiden går fort hehe... Du da?
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 6/7 og jeg er ikke klar hehe Har mye jeg skal få gjort før den tid.. Har du flere barn???
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 hehe.. heihei i dag skal jeg sitte i sofan og slappe av til kl halv 3.. skal på jobb kl 3.. er delvis sykmeldt...jobber ca 60 % nå.. kunne tenkt meg litt mer sykmld nå,men orker egentlig ikke bryet når jeg bare har 8 dager igjen på jobb..( dette er fordelt på 2 uker og ingen "fulle" dager) får bare hvile ekstra og ikke gjøre så mye i huset på formiddagene.. har foresten satt ei babydyne til vask.. begynnt med redebygginga..føler at ukene "går fra" meg her..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Hei jenter! Synes dette var en hyggelig tråd. Ble litt overrasket da jeg kom over i 3.trimester, for alle trådene her inne handler om fødsel og ting rundt kommende fødsel. Selvsagt naturlig. Men godt med litt annen prat også Jeg har termin 25.07.09, men er 100% sm pga far for å føde for tidlig. Så jeg har fått streng beskjed om å ta det med ro,ikke gjøre husarbeid eller annet som kan sette i gang. Og tro meg- det benytter jeg meg av, hehe. Har puslet litt rundt i huset (ryddet litt) til nå. Det er ikke så anstrengende. Har en baguette i ovnen, så jeg skal lage med en god lunsj. Og etterpå bærer det ut i solen. Tar med en god bok tenkte jeg. Skal nyte disse dagene med godt vær og 20 grader, for det er visst forbigående
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2009 Bolle nr 3 i ovenen...Jeg har ei jente fra før 12 år hun da..Så dette er første gang på nytt hehe... Så kos dere likte tråden....Er litt lei lese om det samme kos vite litt mer om dere på en måte....
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Morgenfugl: Godt å slappe av litt før jobb..Kjekt å begynne å vaske littt baby stasj=) jeg må vente litt med det til vi har fått flyttet... mamma til prinsesse vil ikke: Hørtes herligt ut med baguette og en god bok ute i solen=) Viktigt å ta det med ro.. Anita..Kan tenke meg storesøster på 12 gleder seg=) Nei nå må jeg starte opp med bøtteballetten hvis jeg skal bli ferdig med alt før visningen.. Takke seg til at jentene sitter å ser på Kapteinsabeltann en stund nå=) Ha en fabelaktig dag=)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. mai 2009 #16 Skrevet 25. mai 2009 Så flink du er Bolle nr 3 i ovnen=) Ønsker dere lykke til med visningen! Ønsker alle en fin dag!
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 25. mai 2009 Jeg skal oxo røre på meg,skal ut i solen litt og handle før jeg leverer sykemeld på jobben.... kos dere i solen
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 25. mai 2009 #18 Skrevet 25. mai 2009 Bolle nr 3 i ovnen: lykke til med visning!! vi flytta inn i nytt hus rett før jul i fjor..er spennende og litt slitsomt å bygge,men absolutt verdt det.. ;D mamma til prinsesse vil ikke: misunner deg sola og baguetten. ;P Anita:storesøster på 12år gleder seg sikkert veldig! du er jo heldig som har trillepike i hus.. ;P hehe..
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #19 Skrevet 25. mai 2009 Ja hun gleder seg så mye og leker med vognen og sengen og div hele tiden bare maser om at babyen må komme snart...hehe så søtt
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 25. mai 2009 #20 Skrevet 25. mai 2009 Da er vinduene mine vasket og hagemøblene regjort for alt pollen. Så da blir vel det neste ut og kose seg i sola med en is og en god bok Til alle dere andre: kos dere og ha en fantastisk dag i sola!!!
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 25. mai 2009 Fikk ikke gjort alt jeg hadde planer om i dag,så fint vær jo----Måtte jo få litt sol i sjelen...Ellers har jeg laget middag for i morgen i dag...Skal hente min elskede i morra....På gardermoen ikke sett han på 8 uker så nå er jeg helt mos i hue og kroppen----Som være forelsket igjen.... så i morra kommer jeg nok ikke være i nærheten av nettet etter kl 10 på morran*ler* ønsker alle som venter så mye lykke til..
Mammarama=) Skrevet 25. mai 2009 #22 Skrevet 25. mai 2009 Heisann jenter=) Nå er visningen ferdig, 3 intresserte som jeg krysser fingra for at skal legge inn bud de nærmeste dagene=) Ellers har jeg inntat sofaen og eneste gang den skal forlates ikveld er når jeg skal legge meg..Er sliten som en strømpe... Anita:Kan tenke meg du gleder deg til i morgen=) 8 uker er lenge.. Jobber han utenlans???
Anita*født* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #23 Skrevet 25. mai 2009 Min mann er Tyrkisk han,vi har bodd der nede sammen,men nå er det Norge som gjelder,graviditeteten var ikke planlagt og han skulle snart vært her på familie gjenforening,men da jeg ble gravid måtte vi endre planene så han fikk med seg fødselen..STRENGE regler i dette landet om å elske på tvers av grensene....Han hadde valget utsette familegjenforeningen med ett år få med seg fødsel,eller misse fødsel og komme hit i sommer...Så han valgte se sitt barn bli født.. Han er 39 år ingen barn,så vi får vel forstå han for det,så får jeg og babyen besøke han så ofte vi kan etter han må reise tilbake for å søke...
Mammarama=) Skrevet 26. mai 2009 #24 Skrevet 26. mai 2009 Huff litt kinkig situasjon..kan godt forstå at han vil se sitt barn bli født, synd at det skal være så firkantet her i dette landet.. Dere får ta dere mangen koseturer ned i varmen frem til han kan få flytte hit.. Du må kose deg masse nå når du har han her ved din side=)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. mai 2009 #25 Skrevet 26. mai 2009 Hei folks.. ;P I dag er det skikkelig grått og trist ute med meg.. :/ Jeg skal prøve å få unna litt klesvask i dag, før jobb kl 4. Også må jeg brette sammen klær og legge på plass.. hater virkelig å brette klær..det er det absoultt kjedeligste jeg gjør.. :/ menmen..får bare hive meg rundt,ellers blir det aaldri gjort.. ;P Gleder meg til i morgen! da har jeg fri,også skal sambo hente barnevogna!! iikk.. begynner å skjønne at det nærmer seg når den kommer i hus. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå