Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 hver gang jeg reiser meg opp blir jeg så svimmel..det går rundt og rundt..verst er når jeg sitter på golvet og leker med min sönn, da er det et helvete å komme meg opp..hva kan det väre?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Virus på balansenærven karnsje? Bf her hadde det akkurat slik og fikk påvist akkurat det. Ellers vær jeg svimmel i nesten 9 mnd under sist graviditet. Samme hva så er det noe som bør sjekkes opp. Kontakt legen din du
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Spist lite, drukket lite, lavt blodtrykk, lav blodprosent? Svært lite sannsynlig at det er noe "sykelig".
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Er du sliten? Litt lite søvn over lengre tid? Lavt blodtrykk?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 sliter litt med lavt jern så kanskje det er det som gjör det... hi
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Svimmelhet har med blodtrykk å gjøre! Få de på legekontoret til å måle blodtrykket ditt hver gang du er på svangerskapskontroll (dersom du er gravid). Om du ikke er gravid burde du få sjekket nøyaktig blodprosent på blodtrykket ditt. Skriv det ned slik at du vet hvordan det ligger an når du er dårlig. Spiser du nok grønnsaker/frukt? Drikker du nok vann? Dersom man spiser mye frukt og grønt, samt drikker mye vann blir man i bedre form automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå