Gå til innhold

redd for å bli gravid igjen... men ønsker flere barn.. trenger tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

vet ikke helt om eg høre til her, fo er jo ikke gravid igjen.. men ...

jeg og samboeren ønsker flere barn. men jeg kunne ikke tenke meg å være gravid igenn.

vi har en sønn på snart ett år jeg har enda ikke kommet over forrige svangerskap...

men kan el si det at jeg kastet opp i 9 mnd sammenhengende, begynte allerede to uker etter samleie(vet ikke om det er unormalt tidlig, men var ikke nno koselig) å kastet opp frem til dagen jeg fødte...

var masse borte fra jobb, noe jeg ikke satte så pris på, er arbeids-narkoman

selve fødselen er jeg ikke såååå redd for, sist var det over på 6 tier fra jeg merket noe til han var ute. (eneste var at j gang må du ringe jeg fikk beskjed o at: neste gang må du ringe ambulanse sånn at du har helsepersonell rundt meg for det går jo fortere med andremann..*)

en hva gjør jeg for å roe ned tankene om det å være gavid?

de siste 4 ukene ha jeg vært kalm og kastet opp, men testene sier at jeg ikke er gavid.

Med engang noen nevner at jeg kanskje er gravid begynner jeg å grine å hjertet dundrer.

hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) ville bare si at det er jo ikke sikkert andre svangerskap blir likt det første,kjenner flere som var "dødsdårlig" med nr 1 og helt topp form med nr 2.

Men iallefall må du se på "gevinsten",hva du får igjen for det,synes du det er verdt det?

Jeg kastet selv opp i begge mine svangerskap,frem til 6 fullgåtte mndr,og var konstant kvalm og uvell resten av svangerskapet.

Dette tar på! men det du får ut av det er verdt det hele synes jeg..

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! Måtte svare deg for jeg hadde det akkurat slik som deg med min 2. Kastet opp i 9 måneder og begynte allerede etter 14 dager som deg. Jeg hadde også lavt blodtrykk, svimte av ofte, bekkenløsning slik at jeg ikke klarte og gå på kveldene fra uke 6. Ble innlagt flere gang og fikk ærnering. Likevel ønsker jeg meg et barn til. Har heldigvis en snill og forstelsesfull mann men han er desverre mye borte i forbindelse med jobb. Jeg tenker slik at jeg tar sjansen på å få en unge til og at det ikke er sikkert at det blir så ille denne gangen. Blir det ille så er det jo uansett siste gang og det kommer noe godt ut av det tilslutt... Så får man bare sykemelde seg og prøve alle kjerringråd. Jeg prøvde ikke akunpunktur sist og det skal da prøves denne gangen..

Håper at du kan slappe av og prøve for du ønsker deg jo et barn til eller? Kan hende man må ta tiden til hjelp men høres ut som at du egentlig er klar men ikke helt tør...

Lykke til uansett hva du velger..

Klem

Skrevet

ja har kjempe lust på en til, men tenker på første mann oxo.

hvis jeg blir like dårlig med nr 2 så er jeg jo ikke i stand til å ta meg av 1mann...

lå inne på sykehuset 2uker , må jeg det ed nr 2 så er jeg redd jeg mister litt av det kose båndet jeg har med lilleman..

så tenker jeg litt sånn at da ser lilleman at mamma er dårlig å har vond sammtidig som magen vokser å plutselig kommer det en annen som han må dele mamma med...

jeg er selfølgelg enig med at resultatet var værdt det!!!!! men er så redd det kan ødelege sååå alt for mye.

pluss at jeg må innrøme at jeg ikke er så begeistret med tenke på å kaste opp i ni mnd igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...