sn@rt2barns-mor Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er i uke 37 nå, og solen skinner ) Er alltid litt usikker når jeg sitter ute å soler meg, er det bra for babyen i magen? Soler meg i bikini, så det blir varmt på magen. sitter selvfølgelig ikke så lenge om ganegn, tar pauser i skyggen, men hvilke anbefalinger har dere hørt om detter?
*toppris* Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 det man skal passe på er at barnet ikke blir for varmt, også er det ømfintlig for lys nå så tenker selv at så lenge man passer på å ikke sovne i sola eller bli overopphetet går det bra:) evt dekke til magen:) kos deg i sola du:)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Har aldri hørt noe om at dette skal være farlig. Eneste er at man kan få lettere pigmentflekker i huden når man er gravid så det er ekstra viktig å smøre seg med faktor. Babyen i magen har det nok bra så lenge du har det bra.
Wiingla Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er sommerbarn. Mamma kan ikke få nok sol og varme, så da hun var gravid med meg levde hun i solen. Hun så ut som om hun var fra varmere strøk da jeg ble født. Den tid var det nok ikke så mye "hysteri" blandt gravide, så hun solte seg i bikini dagen lang. Er nok ikke så farlig, men er jo greit å dekke magen litt til om det blir veldig varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå