Gå til innhold

Hva med soling og stor mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37 nå, og solen skinner :o)

Er alltid litt usikker når jeg sitter ute å soler meg, er det bra for babyen i magen?

Soler meg i bikini, så det blir varmt på magen. sitter selvfølgelig ikke så lenge om ganegn, tar pauser i skyggen, men hvilke anbefalinger har dere hørt om detter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det man skal passe på er at barnet ikke blir for varmt, også er det ømfintlig for lys nå;) så tenker selv at så lenge man passer på å ikke sovne i sola eller bli overopphetet går det bra:) evt dekke til magen:)

kos deg i sola du:)

Skrevet

Har aldri hørt noe om at dette skal være farlig. Eneste er at man kan få lettere pigmentflekker i huden når man er gravid så det er ekstra viktig å smøre seg med faktor. Babyen i magen har det nok bra så lenge du har det bra. :)

Skrevet

Jeg er sommerbarn. Mamma kan ikke få nok sol og varme, så da hun var gravid med meg levde hun i solen. Hun så ut som om hun var fra varmere strøk da jeg ble født. Den tid var det nok ikke så mye "hysteri" blandt gravide, så hun solte seg i bikini dagen lang. Er nok ikke så farlig, men er jo greit å dekke magen litt til om det blir veldig varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...