Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Legekontoret vårt åpner 0830.. er ikke dette litt i overkant sent?
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Nei? Hvorfor er det i overkant seint? De legekontorene jeg har brukt har åpnet mellom åtte og halv ni. Helt vanlig det vel?
mayaya Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 eller ganske normalt? dere har vel legevakt i tillegg?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er vant til at legekontor åpner 0730 jeg:-) Dette er første stedet jeg har hatt hvor de åpner såpass sent.. Legevakten stenger 8 den. :-)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Og legevakten tar ikke imot folk som ikke er akutt syke etter 2230 - selv om de er to år.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Nei, men det er vel helt normalt at legevakten ikke gjør? Legevakten her avviser folk som ikke er akutt syke eller skadet hele døgnet. Fastlegen er oppe fra halv ni til tre.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns nå det er ganske sykt, når barnet har 41.3 i feber, men deg om det :-) Jeg forventer litt mer av helsetjenestene enn at sånn og sånn er det..
LilleBjella Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns det er sent. Legekontoret mitt åpner klokka 07.00. Stenger til gjengjeld klokka 15. Har bodd litt ulike steder, og legen har alltid åpnet tidlig. Er mange som benytter muligheten til å ta en tur innom før jobb. Jeg vil også tro at legevakten har plikt til å ta imot et barn som har 41.3 i feber. Jeg hadde i hvert fall insistert om jeg følte det var nødvendig med legetilsyn.
mayaya Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 De tar jo imot ungen om den er akutt syk Og det vil de vurdere om du tar kontakt