Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Legekontoret vårt åpner 0830.. er ikke dette litt i overkant sent?
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Nei? Hvorfor er det i overkant seint? De legekontorene jeg har brukt har åpnet mellom åtte og halv ni. Helt vanlig det vel?
mayaya Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 eller ganske normalt? dere har vel legevakt i tillegg?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er vant til at legekontor åpner 0730 jeg:-) Dette er første stedet jeg har hatt hvor de åpner såpass sent.. Legevakten stenger 8 den. :-)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Og legevakten tar ikke imot folk som ikke er akutt syke etter 2230 - selv om de er to år.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Nei, men det er vel helt normalt at legevakten ikke gjør? Legevakten her avviser folk som ikke er akutt syke eller skadet hele døgnet. Fastlegen er oppe fra halv ni til tre.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns nå det er ganske sykt, når barnet har 41.3 i feber, men deg om det :-) Jeg forventer litt mer av helsetjenestene enn at sånn og sånn er det..
LilleBjella Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns det er sent. Legekontoret mitt åpner klokka 07.00. Stenger til gjengjeld klokka 15. Har bodd litt ulike steder, og legen har alltid åpnet tidlig. Er mange som benytter muligheten til å ta en tur innom før jobb. Jeg vil også tro at legevakten har plikt til å ta imot et barn som har 41.3 i feber. Jeg hadde i hvert fall insistert om jeg følte det var nødvendig med legetilsyn.
mayaya Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 De tar jo imot ungen om den er akutt syk Og det vil de vurdere om du tar kontakt
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Men meg om det? Ja, du var jo et sjarmtroll på morgenkvisten. Hvis ungen din har over 41 i feber og du ikke har fått feberen ned med paracet, bør du jo sitte på legevakten nå. Lykke til.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Jeg syns det er kjempesent, nå er det så sprengt på linjene der at jeg bare får "nettverk opptatt" når jeg ringer- det får jeg fra den andre telefonen også men ikke til noen andre. 0715 er helt kurrant syns jeg.Når legekontoret i tillegg har telefonstengt i 1.5 timer midt på dagen kan de åpne litt tidligere.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Hun har ikke det nå, men hun hadde i natt. Da sa de at jeg skulle gi paracet - som jeg hadd gjort - og ringe legekontoret imorgen, for deh adde en mann med akutt blødende magesår der :-) Sjarmtroll på morgen selv du....
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Da ser jeg ikke problemet Ellers har jeg svart helt kurant på spørsmålene dine, at jeg ikke har samme mening som deg betyr ikke at mine meninger er syke (som jo var det du impliserte i forrige innlegg med formuleringen din) Men for all del, du er sikkert trøtt og sliten etter nattevåk med sykt barn. Håper ungen blir frisk snart.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Nei, nå er det jo greit, men jeg syns det er litt kjedelig at man ikke får kommet inn når man er syk på legevakten, da er jo hele poenget med legevakten litt borte, når de kun har kapasitet til å ta en pasient av gangen. Får håpe jeg kommer igjenom til legen snart da... arf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå