Iris Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Flere enn jeg som er redd for å stryke? Er det noen som er ferdige alt, kanskje? Er midt i eksamensrushet selv, har årets verste eksamen i morgen. Nå er klokka ett om natta og jeg er drita lei, og sitter og roter bort tida på nettet i stedet for å lese ;-) Er redd det blir DÅRLIG karakter uansett.... :-( Har ikke akkurat hatt verdens beste leseuke heller, med to barn med hver sin omgang med 5. barnesykdom denne uka, helligdag på torsdag og planleggingsdag på fredag, slik at jeg faktisk ikke har brukt barnehagen mer enn èn dag til en unge denne uka. I tillegg har kveldene gått med til å trøste syke barn. Heldigvis har jeg snille slektninger i nærheten, slik at jeg har fått lest litt likevel. Min kjære samboer har vært ivrig opptatt med sine egne, utrolig viktige ting HELT uten tidspress hver eneste ettermiddag i uka og i helgene i mai, så jaggu ikke særlig hjelp eller forståelse å få fra den kanten! Måtte tigge og be for å få fire timer "fri" fra mine egen barn i går, da var han pottesur og syntes jeg krevde mye. Men selv har han vært borte hjemmefra i til sammen 8 timer i dag, på søndag, uten å en gang spørre om det var greit for meg! Ja ja, jeg vet jo at jeg klarer meg på egen hånd. Må bare legge opp leseplanen etter at jeg ikke kan regne med å få gjort noe skolearbeid før etter at ungene har lagt seg og minstekravet av husarbeid er gjort. (Det er forresten veeeldig lite for tida, he he...) Er dere foresten med på noe av sosiale aktiviteter på skolen? Har lyst til å bli med på eksamensfest i år, men er redd for å bli veldig utafor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå