Gå til innhold

Terminberegnelse ved hjelp av tidlig ul.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått fastsatt terminen sin på en eller flere private tidlig ul? evnt stemte denne med ul på sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min stemte ikke med tidligere ultralyd.Jeg hadde først 19.sept og nå har jeg 24.sept....

Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg var på tidlig UL , da var jeg 5 uker på vei, fikk termin 5 sep, på rutine ul, fikk jeg termin 6 sep, så er ikke så langt i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på privat UL både i uke 7 og 12. Fikk begge ganger termin 20.september. På ordinær UL ble imidlertid termin skjøvet til 3.oktober, noe som jeg visste var alt for sent i forhold til egne beregninger av eggløsning etc.. Siden forskjellen var så stor spurte jeg om jeg kunne ta en ny undersøkelse. Det kunne jeg, men det måtte gjøres innen uke 23. Tok en ny privat UL som da viste 23.september, så nå er det den som gjelder. Veldig glad jeg fikk ordnet det mtp. eventuell overtid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det referanse på 3 dager, har funnet flere linker hvor det står om akkurat dette, virker som om fagpersonene ikke klarer å være enige om når det er best å ta ul i forhold til terminberegnelsen... Har en følelse at på sykehuset så sier de en ting pga økonomien tilsier at vi skal inn der såpass sent ... mens i andre land er det jo alderledes.. .rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul uke : 6,8,12 og 16 - på majorstuaklinikken og oslo city legesenter. fikk da termin 19 og 18 september på alle. På sykehuset ordinær ul i uke 21 fikk jeg 16 september... hvor har dere andre tatt privat ul ??

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nøyaktig samme termin i uke 8, 12 og 20+2 (ordinær UL)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...