Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære IVF'ere.

Ikke gi opp håpet. Ting kan bli mulig når man minst venter det.

Jeg og min kjære mann har en gutt nå på 1 år som vi endelig fikk etter 7 år med venting, tålmodighet, utredninger og 3 prøverørforsøk. Den 3 tok vi i Danmark og nå sitter vi her med en staselig kar.

Det jeg ønsker å holde motet deres oppe med er at jeg var på Ullevål i forrige uke for å ta celleprøve og sjekke status på endometriosen. Og da kom sjokket...jeg er GRAVID...trodde det bare var tull. Men etter en test og dobbelsjekk på ultralyden er det ingen tvil. Er dog ikke mere enn 5-6 uker på vei, men for et sjokk! Jeg ammer fortsatt og menstruasjonen har vært så som så siden november.

Far-mann tror ikke helt på dette enda (da problemet lå hos han), men det har skjedd...og jeg har ikke vært utro...hehe...

Så, dette er ikke for å gni salt i såret på noen, men for å dele min glede og det vi trodde var umulig med dere som kanskje føler at lykken aldri kommer.

Det kan skje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei JOYCE

GRATULERER MED GRAVIDITETEN!!!

Så godt med flere gladnyheter her inne. Det er jo veldig godt for alle å lese at de fleste lykkes til slutt. Også etter så mange år, og med en liten gutt blir du gravid på egenhånd! Det er jo et mirakel i seg selv. Jeg venter tvillinger i uke 22, og det har tatt oss over 8 år før det endelig lykkes. Så jeg er enig, ikke gi opp selv om det kan se håpløst ut!

Du får ha masse masse lykke til videre. Blir veldig kjekt for storebror!

Skrevet

Så herlig å høre:o)!!!!

Dette var ett gladinnlegg jeg trengte å lese, skal ha mitt 3 uttak og 6 innsetting i august og veksler mellom å glede meg og grue meg veldig!!

Siste sjanse på en måte,hva hvis alt går skeis?? Men må prøve å ha håp og tro på at det blir bra:o).

Har bestemt meg for at lykkes vi ikke etter dette, setter vi en strek.

Da bli det tur til Karpathos i juni neste år i så fall,

min nye absolutte favoritt øy:o)!! Fantastiske mennesker der og nydelig øy;o).

Masse lykke til begge to:o)

Skrevet

Tillykke, Melina.

Så stas, men også så spennende. Lykke til med det hele.

Ja, noen ganger skal man bite tennene sammen og smøre seg med tålmodighet.

Vi hadde aldri i tankene om å gi opp, men tok 2 år pause mellom runde 2 og 3. Tålmodigheten og troen på noe har i hvert fall gitt resultater.

Ja, vi gleder oss masse selvom timingen overhodet ikke er bra,men det ordner seg.

Synes ukene og avtalen til Jordmor virker så mye lengere unna denne gangen en sist...

Vel, tvi tvi til deg og håper fødselen blir kjempe enkel og at alt blir kos og stas.

Lykke til klem fra Joyce

Skrevet

En skikkelig soskinns historie det er alltid godt å høre:)

Ønsker deg lykke tiul videre!!!

Finetine vi vurdere også å reise tilbake til Karpathos dersom vi ikke lykkes nå, er en kjempe flott og deilig plass å være;)

Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten.

Jeg kan komme med en lignende historie. Har tvillingjenter på 2 år og 4 måneder. Vi brukte 10 år og 7 forsøk på å lage dem. I januar hadde vi et misslykked søskenforsøk og bestemte oss for å legge søskenprøving på hylla. I februar testet jeg positivt på en CB. Gjett om sjokket var stort. Jentene kom ved hjelp av ICSI og et hjemmelaget mirakel var for oss helt utenkelig. Selv legene forteller oss at dette er et mirakel. Vel, jeg er nå 16+1 og koser meg med tanken på at vi skal få en liten en.

Jeg ønsker alle sammen lykke til. Håper alle får sitt ønskebarn snart.

Skrevet

Lykke til uansett hvilken vei det går. Jeg håper dere lykks, men skulle det ikke gå så lev livet og ta vare på dere selv.

1000-vis av god tanker til dere.

Klem fra J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...