minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 på den ene puppen. de har kommet i dag... har aldri sett sånn før, og finner ikke noe når jeg googler det. hva kan det være? de er på størelse med knappenålshoder... noen litt større og noen mindre. det er ingen klumper, bar slett hud... ikke er det sårt og ikke klør det. kan minne om sugemerker uten det blå, eller "skjegge utslett"... de er på den ene halvdelen av puppen og er knallrøde.... what??? det er ikke sikkert det hører til her inne, men kvakk bare litt, sitter her alene på nattevakt:/ tusen takk hvis noen vil svare meg
therese_23 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 kan det ikke vært varmeutslett el sopp? hadde noe liknende på halsen å da fikk jeg beskjed om å smøre på cabesten...prøv det...skader ikke uansett
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 tja kanskje det bare er det... fikk surret meg inn på diverse nettsteder og fant både leukemi, brystkreft og div ... urrgh... nei blir syk av å se på sånn. det klør jo ikke, men har litt ømme pupper men tolker det som at tr kommer om en ukes tid:/ tusen takk for svar:)
S.R Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 hei det kan godt være sugemerke! Eg har veldig lyst på det! Har kjæreste men vi kysser ikkje og sånn. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 10 timer siden, S.R skrev: hei det kan godt være sugemerke! Eg har veldig lyst på det! Har kjæreste men vi kysser ikkje og sånn. Lykke til videre! Spørsmålet er fra 2009... Anonymkode: 31097...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå