Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Min syklus er VELDIG klokkeklar. aldri no kluss med den. Mensen, så eggløsning, så går det 10 dager, og på dag 10 får jeg mensen. sånn har det alltid vært i mange år. Har aldri vært mer enn 1 dag forsinket før, og det er maks. ellers har jeg aldri gått over uten å være gravid. den ene tingen er magefølelsen min..., en skikkelig bange anelse. For dette var IKKE planlagt. for det andre er jeg nå på dag 14 uten mens... For det tredje tok jeg en test i går IKKE morgenurin, den ble ikke positiv først, men rett etter de 5 minuttene som står på testen kom det en strek med farge. brukte quick response. MEN tester slår aldri ut så tidlig uten morgenurin fordi jeg har så kort intervall mellom eggløsning og mensen.. i dag spottet jeg pittelitt, men var bare en dråpe, så var det over. men jeg er litt skeptisk nå jeg altså.... er kvalm, sliter med stikkinger i halebeinet, og sover masse. hva tror dere? jeg skal uansett gi det noen dager nå før jeg tester på nytt men... (hvis jeg klarer) Gravid eller ei?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Gravid! Og hvis du har to gutter fra før, får du jente nå. Sånn er det alltid! ))) (nesten, da)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 jeg sko selv hatt mensen for 4-5 dager siden,har mensen smerter men ingen mens..tok en test i kveld,sånn digital,og der sto det IKKE GRAVID! ble glad da,har en liten gutt på 5 mnd,og er IKKE klar for å gå gravid nå altså hehe.... Jeg er svimmel og kvalm,føler jeg må ta en ny test i måren tidlig ....
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 dette er merkelige greier altså. har en liten en på 18 måneder og aldri hatt kluss med mensen.nå er den helt på bærtur. sist jeg var gravid, var det første jeg merket denne stikkingen i halebeinet. vondt å sitte lenge osv. helt likt nå.. er veldig spent. merkelige ting det her... for to uker siden ville jeg ikke ha noe nytt barn nå, men nå som det er en mulighet for at et nytt er på vei merker jeg at jeg gleder meg litt ved tanken, og tror faktisk jeg vil bli litt skuffet dersom mensen kommer.. merkelig merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå