håp-74 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Trenger ett svar NÅ!!!! Hodet mitt er i ett evig kaos, klarer ikke å tenke en fornuftig tanke lenger. Spørsmålet mitt er sikkert ett helt tåplig men klarer rett og slett ikke tenke klart. Har da komt til rugedag 13 skal teste i morga, mensen har ikke komt enda har ikke noe symptom annet enn att jeg må tisse hele tiden!! Lurer da på om jeg virkelig er gravid no eller er det fortsatt fare for å teste negativ i morga? Kommer sikkert til å le av meg selv i morga når jeg leser hva jeg spørr om men inne i hodet mitt er det rett og slett kaos!!!!' Vær så snill å ikke le av meg og gi meg ett fornuftig svar kjapt!!!!!!! Har tidliger vært etter klokka når det gjelder mensen, har en syklus på 28 dager, kom plutselig på att jeg har det 2 siste mnd vær 4 og 5 dager forsinket, skjedde i forbindelse med akkupunktur behandlinger. Er det dette som har skjedd no med , derfor att mensen ikke har komt???? Trenger sårt hjelp til å samle tankene mine før natta, kommer ikke til å få sove før jeg vet.!!!!!
MK73 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Heisan. Du kan fortsatt være gravid eller ikke gravid. Selvsagt er det et godt tegn at du ikke har fått mensen, men det trenger ikke nødvendigvis bety noe. Hvis du hadde hatt vanlig syklus på 28 dager (og hadde innsetting to dager etter uttak) så skulle du ha fått mensen rundt RD 12 - men det er hvis kroppen din ikke reagerer med å utsette mensen noen dager, det er en del av oss som opplever det, dessverre. Hormonbehandlingen kan gi det resultatet. Dessverre kan jeg ikke gi deg annet svar en at det forsatt kan gå begge veier, og du vet ikke før du tester imorgen. Ønsker deg lykke til!
melina, glad mamma Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Hei ) Kan nok ikke svare på om du kan være gravid, men det er jo håp så lenge mensen ikke er kommet. Skjønner at dette er fryktelig spennende. Og det at du ikke har så mange symptomer, bør ikke bety noe. Jeg kjente ikke noe særlig, men venter tvillinger. Det at du må tisse hele tiden er jo ett godt tegn da ) Får håpe at du i morgen tidlig får et stort fint blått kryss! Vanskelig å få sove, det blir det helt sikkert. Veldig spennende dette her. Så masse lykke til i morgen ) Blir spennende å høre hvordan det går!
livk (nr.3 på vei) Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg hadde INGEN symptomer og var gravid. Lykke til
håp-74 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Hei ; ) Er ett fryseforsøk dette her når er det en kan regne med må få mensen da??
håp-74 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 Tusen takk for fornuftig svar, trengte bare litt hjelp å sette hodet litt på plass. Har såååååååååååå lyst å bare ta testen no men har lovet samboeren min å vente til test dagen!!!! men er testen negativ i morgen har da toget gått for oss denne gangen eller kan det være att enkelte trenger litt lengre tid for å få disse hormonene ut i urinen??? Herregud føler meg helt tåplig her jeg sitter med desse teite spørsmålene!!!!!!!
JOYCE Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Hold motet oppe. Jeg hadde ingen symptomer bortsett fra at jeg måtte tisse HELE tiden. Godt tegn at mensen ikke har kommet. Lykke til!
MK73 Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Hei, du. Dersom testen er negativ på RD13 er det mest sannsynlig et riktig svar, da ville i alle fall jeg bare ha akseptert det og ventet på mensen. Det finnes de som ikke tester positivt før senere, men de er ikke så veldig mange. ..men jeg håper veldig at testen ble positiv i morges!
MK73 Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 På fryseforsøk er det de samme usikkerhetene pga hormonbehandlingen, og frysemedisinene kan faktisk også utsette menstruasjonen. Men skulle du fått mensen på "vanlig" tid så er det nok fortsatt rundt RD12, kanskje en dag senere (gitt 28 dagers syklus og at eggene dine ble frosset ned to dager etter uttaket). Det er mye usikkerhet her, dessverre.
håp-74 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2009 Hei K73 tusen takk for svar, testet i dag tidlig og den var negativ : ( Har akseptert det og allerede komt i gang med å planlegge nytt forsøk så fort det lar seg gjøre. Dette var 5.innsetting uten resultat, legen i Haugesund ønsker derfor at jeg skal ta en underlivsundersøkelse før jeg går i gang med neste forsøk så må få unna det først, hadde ett lite håp å komme i gange med stimuleringen i løpet av sommeren slik jeg ble klar til dei opner igjen etter sommerferien. Haugesund har sommerlukking fra 1.juli.
b77h Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 hei håp-74. Så trist å høre at den var negativ. Jeg leste alle innleggene i denne linken nå i kveld, var ikke klar over de var skrevet i går. Så ble overrasket da jeg leste du hadde testet. Jeg skal teste om noen dager, og gruer meg. Ventetiden er forferdelig. Håper du finner litt trøst i vin og all slags god mat nå, og får lyst å begynne på nytt igjen etter sommeren.
håp-74 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2009 Hei b77h ; ) Masse lykke til med testen, håper virkelig det går denne gangen for dere. Krysser alt jeg har. Kommer nok aktivt inn her veldig fort, men må gjennom underlivsunderøkelse først så får vi se hva som skjer. Har to egg til på frys så vil begynne så fort det lar seg gjøre ; ) Skal koble helt av no i pinsen, nyte kvalitetstid med den lille familien min og prøvekjøre den nye campingvogna vår, og tror jaggu det ei flaske vin blir også med på turen ; ) Ha positive tanker, brått så har du testdagen der og den håper vi er positiv!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå